آخرین عناوین

سه شنبه 30 آذر 1395-8:40 کد خبر:38180

سریال قطعی گاز در مازندران همچنان ادامه دارد:

قطع گاز جایگاه‌های CNG در ساری/ قطعی گاز به ادارات رسید

گاز جایگاه‌های CNG و برخی ادارات مازندران به‌علت افت دمای هوا قطع شد و سریال قطعی گاز در مازندران همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، برودت، سرمای شدید و افت دمای هوا در طی چند روز اخیر در استان مازندران افزایش مصرف گاز را در پی داشته که برای مدیریت در مصرف سوخت و به‌ منظور جلوگیری از احتمال قطعی و افت فشار گاز بخش خانگی، گاز جایگاه‌های CNG قطع شد.

*انتقاد رانندگان تاکسی از قطع گاز جایگاه‌های CNG

یکی از رانندگان تاکسی در ساری با انتقاد از قطع گاز جایگاه‌های CNG گفت: برای دریافت سوخت تاکسی‌ام به جایگاه‌های CNG مراجعه کردم که با قطعی گاز در تمامی جایگاه‌های ساری مواجه شدم.

براساس این گزارش، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی که چند روز پیش با خبرگزاری فارس داشته به وابستگی گاز مازندران به ترکمنستان که قابل اعتماد نیست اشاره کرد و از بهانه‌های مختلف این کشور برای افزایش قیمت گاز در زمان سرما خبر داد.

براساس این گزارش، بعد از اینکه شاهد قطع گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح مازندران بودیم به‌ طوری‌که نگرانی‌های بسیاری برای رانندگان تاکسی به ‌وجود آمد در حال حاضر شاهد قطعی گاز برخی از ادارات استان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این‌باره ، اظهار کرد: در حال حاضر گاز 118 جایگاه سی‌ان‌جی در سطح استان قطع شد.

محمداسماعیل ابراهیم‌زاده با تأیید قطعی گاز ادارات تصریح کرد: براساس دستورالعمل استانداری مازندران گاز ادارات بعد از ساعات اداری باید قطع شود که برخی اداراتی که در این زمینه همکاری نکردند با مشکلی قطعی مواجه شدند.

وی ادامه داد: این اقدامات به‌منظور پایداری و حفظ جریان گاز خانگی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در پایان از تمامی ادارات خواستار شد بعد از پایان وقت اداری به این موضوع توجه کنند در غیر این صورت با قطعی گاز مواجه خواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :