آخرین عناوین

سه شنبه 30 آذر 1395-8:59 کد خبر:38182

اندر عجایب فرمانداری کلاردشت :

گروگان گیری عجیب در کلاردشت!/عکس

دو سال گذشته فرمانداری کلاردشت اقدام به راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد کرد، ولی با تعطیلی اداره صاحب ملک موفق برای دریافت حقوق خود ناچار به گروگان گیری شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حدود دو سال گذشته فرمانداری شهرستان کلاردشت اقدام به راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در لاهوی این شهرستان کرد که تاکنون فقط تابلوی آن برجای مانده است.

فرمانداری کلاردشت با اجاره یک ساختمان و جذب 6 کارمند اقدام به ایجاد اداره مستقل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان کرد و پس از گذشت دو سال افراد به‌کارگیری‌شده، دست از پا درازتر و بدون دریافت حقوق به خانه‌های خود برگشته و به جرگه بیکاران پیوستند.

البته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس چند ماهی در هفته یک الی دو روز برای دلخوشی مردم و کارکنان در این اداره رفت ‌وآمد کرد اما عملاً این اداره پس از چند ماه تعطیل شد.

حالا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چند ماهی می‌شود که در مرکز شهر مشغول به‌کار شد اما تابلوی اداره سابق در مکان قبلی جا مانده است و کسی جرأت نمی‌کند آن را به محل جدید انتقال دهد.

اداره سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاردشت به‌خاطر اینکه یک ملک استیجاری بوده هنوز نتوانسته حق و حقوق صاحب ملک را پرداخت کند و به همین خاطر صاحب ملک تابلوی سابق این اداره را برای دریافت اجازه به گروگان گرفته است.

حال پس از گذشت ماه‌ها صاحب ملک چشم‌انتظار تسویه‌حساب ساختمان اجاره داده شده به اداره سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاردشت است و مسئولان هرچه بیشتر تعلل کنند بر قیمت آن افزوده می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :