آخرین عناوین

شنبه 7 تير 1393-16:31 کد خبر:383

رییس کل دادگستری استان مازندران:

بدحجابی و بی حجابی پایمال شدن حقوق شهروندی است

رییس کل دادگستری استان مازندران از اتخاذ تصمیم ویژه برای برخورد با بدحجابی خبر داد و گفت: محاکم قضایی استان با بدحجابی به صورت جدی برخورد می کنند.


 

به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، رییس کل دادگستری مازندران به مناسبت هفته قوه قضاییه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ساری گفت: بانوان در جامعه اسلامی باید متناسب با فرهنگ آن جامعه از پوشش و حجاب استفاده کنند.

محمد علی تقوی فرد افزود: بدحجابی و بی حجابی از مظاهر بی عدالتی اجتماعی و پایمال شدن حقوق شهروندی است و دستگاه قضایی نیز مجری عدالت برای برخورد با این نوع بی عدالتی است و به وظیفه خود قاطعانه عمل خواهد کرد.

رییس کل دادگستری مازندران به اراذل و اوباش و سارقان نیز هشدار داد و افزود: دستگاه قضایی مازندران با بهره گیری از همکاری شهروندان در برخورد با این افراد نیز جدی است.

تقوی فر از تجاوز به حقوق یکدیگر و رعایت نکردن حقوق شهروندی به عنوان مشکل جدی یاد کرد و گفت : این که سالانه 20 تا 30 هزار نفر در کشور بر اثر حوادث رانندگی جانشان را از دست می دهند نتیجه عدم رعایت حقوق یکدیگر است.

وی افزود : وقتی تعداد زیادی از شهروندان در تصادفات رانندگی جان می بازند، تعداد زیادی از خانواده ها بی سرپرست و خانواده های بازماندگان دچار مشکلات و خسارت جبران ناپذیری می شوند که باز هم ناشی از رعایت نکردن حقوق یکدیگر و و عدالت توسط افراد است.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: ریشه تمایل افراد به انجام کارهای خلاف و غیر قانونی خودخواهی است که نوعی بیماری روانی محسوب می شود

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :