آخرین عناوین

پنجشنبه 30 دی 1395-19:18 کد خبر:39595

قتل راننده و سرقت اتومبیل در میاندورود

عصر روز گذشته سارقان اتومبیل بعد از زدن چند ضربه چاقو به مرحوم خاکی‌نهاد با سرقت اتومبیل وی اقدام به فرار کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از میانخبر، عصر روز گذشته فردی به نام عباس خاکی‌نهاد که در مسیر اسلام‌آباد به روستاهای اطراف مسافرکشی می‌کرد، مسافرانی به مقصد روستای بزمین‌آباد سوار می‌کند.

مسافران این خودرو که قصد سرقت اتومبیل وی را داشتند بعد از رسیدن به نزدیکی باغ‌های این روستا وی را مورد تهدید قرار داده و بعد از زدن چند ضربه چاقو وی را کنار جاده انداخته و با ماشین وی اقدام به فرار کردند.

مرحوم خاکی‌نهاد بر اثر شدت جراحت وارده به ناحیه قفسه سینه و قلب بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.

چند روز گذشته نیز افرادی با سوار کردن خانم مسنی در روستای دارابکلا بعد از بردن وی به مکان دیگر(به گفته دهیار دارابکلا روستای زید) اقدام به سرقت جواهرآلات همراه وی کردند.

یکی از نکات قابل توجهی که بعد از این دو حادثه ذهن مردم را به خود درگیر می‌کند، موضوعی است که در سال گذشته اتفاق افتاد و هنوز مسئولان برای حل آن قدم عملی نکردند، نصب دوربین در سطح مرکز شهرستان بود.

اتفاقی که برای مرحوم خدیجه رمضانی در سال گذشته افتاد زنگ خطر را برای مسئولان برای نصب هرچه سریع‌تر این تجهیزات به صدا در آورد اما بعد از گذشت بیش از 20 ماه هنوز اقدام قابل لمسی انجام نشده است.

نمی‌دانیم چه اتفاقات دیگری باید در شهرستان اتفاق بیفتد تا مسئولان به خود بیایند و در این زمینه اقدامی برای مردم انجام دهند و در مقابل از دادن شعار و وعده پرهیز کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :