آخرین عناوین

پنجشنبه 30 دی 1395-19:28 کد خبر:39597

نماینده نور و محمودآباد خبر داد:

خوابگاه دانشجویان دانشکده تربیت مدرس در یک ساختمان مختلط

نماینده مردم نور و محمودآباد گفت:خوابگاه خواهران و برادران دانشجو در دانشکده تربیت مدرس نور در یک ساختمان مختلط است و با وجود پیگیری‌ها اقدامی صورت نگرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب همواره بر دشمن‌شناسی است و این به دلیل حساسیت ویژه این امر به ‌شمار می‌رود که از جمله آن حمله دشمن به اعتقادات و باورهای مردم است و وقتی اعتقادات ملت سست شود نظام قادر به رساندن اهداف به سر منزل مقصود نیست.

وی افزود: هدف دوم دشمن اختلاف افکنی و سلب اعتماد مردم نسبت به مسئولان است و همه باید تلاش کنیم با عملکرد درست سبب اتحاد و همبستگی و افزایش اعتماد مردم شویم تا دشمن نتواند به هدفش برسد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تضعیف اعتبار و اقتدار نظام در دنیا از دیگر اهداف دشمن است و ما باید با همه توان اگر چه اختلاف سلیقه و نظر داریم هوشیار باشیم و اجازه این کار را به دشمن ندهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ششم که در 6 هفته کاری فشرده در مجلس به تصویب رسید، ابتدا توسط دولت لایحه‌ای با 35 ماده فرستاد و ریاست مجلس با اجازه رهبری برای اصلاح به کمیسیون تلفیق فرستاد و به بیش از 140 ماده رسید و اصلاح شد تا جمع‌بندی شود.

اسماعیلی افزود: در این برنامه دو موضوع خوب کار شد نخست امتیازات لازم به ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا و دوم حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد یا همان پا برهنگان زیرپوشش نهادهای حمایتی بود که البته بار مالی دولت هم اضافه شد ولی کمک خوبی به وضعیت اجتماعی و اقتصادی آنان می‌کند.

وی اضافه کرد: بحران برف امسال از موضوعات مهمی بود که با همت مجمع نمایندگان مازندران پیگیری شد و با تشکیل جلسه با حضور تعدادی از وزیران و معاون رئیس جمهور 200 میلیارد تسهیلات، 30 میلیارد کمک بلاعوض و 20 میلیارد بیمه کشاورزی مصوب شد تا پاسخگوی مردم باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از مردم به‌ دلیل قطع آب، برق و مشکلات ناشی از آن عذرخواهی کرد و گفت: مشکلات به حدی بود که امکان خدمات‌دهی سریع‌تر وجود نداشت.

این مسئول با بیان اینکه معیار ما در ارزیابی مسئولان عملکرد آنها و رضایت ائمه جمعه و مردم است، افزود: اگر معلوم شود مسئولی توانایی انجام خدمت ندارد فرد دیگری جایگزین می‌شود تا بتواند خدمت کند و رضایت مردم به‌دست آید.

نایب رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در اسفندماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با مشارکت استانداری، اظهار کرد: مسئولان نباید اجازه دهند شعار سال در حد شعار یا پیگیری جزئی باقی بماند بلکه باید عملکرد ارائه و مواردی که به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی انجام شد گزارش شود تا ببینیم در کجای کار هستیم.

اسماعیلی با انتقاد از وجود خوابگاه خواهران و برادران دانشجو در یک ساختمان در دانشکده تربیت مدرس شهرستان نور و تذکر به رئیس دانشکده و مسئولان وزارت علوم، بیان کرد: با وجود پیگیری‌ها اقدامی صورت نگرفت و همچنان خوابگاه در یک ساختمان مختلط است، بنابراین با درخواست تسریع در احداث پروژه خوابگاه مستقل برادران و خواهران در دانشکده تربیت مدرس از رسانه‌ها و خبرنگاران می‌خواهم موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :