آخرین عناوین

يکشنبه 3 بهمن 1395-11:10 کد خبر:39623

قابل توجه شهردار و اعضای شورای شهر ساری!!

از آه و فغان کارمندان بترسید/حق الناس واجب تر از پروژها می باشند

بسیاری از کارمندان شهرداری ساری به علت دریافت نکردن حقوق معوقه خود،از رسانه ها طلب کمک نموده اند.


بر اساس این گزارش کارمندان سازمان های مختلف تابعه شهرداری ساری (از جمله آتش نشانی که از سخت ترین مشاغل شناخته شده است) حق  و حقوق ماهانه خود را دریافت نکرده اند که این موضوع باعث کم شدن انگیزه خدمت رسانی در این افراد شده است.

آنچه که باعث تعجب مردم و کارمندان سازمان های مختلف شهرداری شده ،این است که شهردار ساری  که در دو سال ابتدای خدمت خود کارمندان و تقدیر از آنان را تاکید می کرده است چرا طی یک سال اخیر کمترین توجه به این قشر نموده است؟

باید از شهردار ساری  و اعضای شورا پرسیده شود که اجرای پروژه های که هر کدام ولی و اما و اگرهایی به همراه دارند واجب تر می باشد و یا پرداخت حقوق چندین ماهه کارمندان و کارگران؟

باید از شهردار و اعضای شورای شهری که به زودی باید برای دور بعدی شورا عملکرد خود را ارائه دهند پرسید که:آیا واقعا می توانید جواب خانواده های این قشر را بدهید؟

چرا چندین ماه می باشد که شهرداری در پرداخت حق بیمه کارمندان خود کوتاهی می کند؟

اگر واقعا شهرداری ساری دچار مشکلات اقتصادی می باشد پس چرا همچنان به اجرای پروژه های در دست اقدام و همچنین جدید با بوق و کرنا و تبلیغات رسانه ای بیهوده ادامه می دهد در صورتی  که نسبت به پرداخت حقوق و حق بیمه ماهانه کارمندان ساکت و مظلوم خود اقدامی نمی کند؟

به شهردار و اعضای شورای شهر ساری اعلام می کنیم از آه مظلومان بترسید زیرا که آه این قشر خانمان سوز می باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :