آخرین عناوین

دوشنبه 4 بهمن 1395-16:28 کد خبر:39644

نامه سرگشاده دانشگاه علوم پزشکی مازندران به استاندار:

عدم پذیرش بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در6 بیمارستان دولتی مازندران!!

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نامه‌ای به استاندار اعلام کرد،به دلیل پرداخت نشدن مطالبات از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان، بیماران در 6 بیمارستان دولتی پذیرش نمی شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نامه‌ای در فضای مجازی با امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رونوشت این نامه به استاندار مازندران و مدیران مرتبط مبنی برعدم پذیرش بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی مازندران انتشار یافت.

سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این ارتباط با تأیید این نامه گفت:دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نامه‌ای به ربیع فلاح استاندار مازندران اعلام کرد که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان نامه‌ای به استاندار مازندران مبنی بر پذیرش نشدن بیماران در 6 بیمارستان دولتی استان ابلاغ شده است.

محمد سلطان‌تویه با اعلام 6 بیمارستانی که مقرر شد از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی پذیرش نکنند، افزود:براساس نامه ابلاغ شده به استاندار مازندران مقرر شد بیماران با دفترچه تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی طالقانی چالوس، امام رضا(ع) آمل، رازی قائم‌شهر، امام حسین (ع) نکا، امام خمینی (ره) و بوعلی سینای ساری با دفترچه بیمه تأمین اجتماعی پذیرش نشوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطالبات این دانشگاه از تأمین اجتماعی را 2 هزار و 355 میلیارد ریال برشمرد و گفت:دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این بخش با بحران شدید مالی مواجه است.

سلطان‌تویه با اشاره به اینکه این دانشگاه در تمام مراکز درمانی شامل تأمین دارو، تجهیزات پزشکی، لوازم مصرفی و هزینه‌های حامل انرژی دچار چالش است، افزود: بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در صورت مراجعه به 6 بیمارستان فوق به صورت آزاد ویزیت و هزینه درمان به صورت نقدی از آنها اخذ می‌شوند و تعرفه خدمات پزشکی و درمانی در قالب فاکتور هزینه‌ها با بیماران داده می‌شود تا خودشان به صورت مستقیم بتوانند هزینه را از اداره تأمین اجتماعی دریافت کنند.

وی تأکید کرد: بیماران اورژانسی و صعب‌العلاج نیز در این زمینه استثنا هستند و مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تأکید براینکه شرکت‌های وابسته به تأمین اجتماعی 60 درصد تجهیزات دارویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد:این شرکت‌ها در شرایطی که دانشگاه علوم پزشکی با مشکل مالی مواجه است این دانشگاه را زیرفشار قرار می‌دهند و در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تهیه دارو با مشکلات بسیاری مواجه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 28 خرداد 1396-12:0


    جای تاسفه ....
    این همه پولی که مردم بابت بیمه پرداخت می کنند، پس کجا میره ...