آخرین عناوین

يکشنبه 10 بهمن 1395-9:39 کد خبر:39709

هشدار رئیس شورای بخش چهاردانگه !!

خواستار توقف کامل زباله هستیم /کار را به جایی نرسانید زباله‌ها را به پارک ملل ساری برگردانیم

رئیس شوری شهر چهاردانگه هشدار داد: کار را به جایی نرسانید که دوستان ما زباله‌ها را در پارک ملل ساری تخلیه کنند، تا زمان‌بندی دقیق نشود کوتاه نخواهیم آمد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، اصغر عالیشاه در نشست هم‌اندیشی عوارض انتقال زباله شهرستان ساری به چهاردانگه در روستای ولویه سفلی، اظهار کرد: با اقتدار شعار«نه به انتقال زباله به چهاردانگه» را تکرار می کنم همچنان‌که در جلسه شوراها و دهیاری‌های چهاردانگه در روستای الندان اعلام حمایت کردم و نظراتم را صریحا بیان کردم.

وی، با اظهار اینکه بخشدار همولایتی ما است و تلاش‌های لازم را برای بالندگی منطقه انجام می‌دهد، افزود: مشکل زباله تا زمانی که شورای شهر ساری، فرمانداری و شهرداری توپ را در زمین هم بیندازند و دل به کار ندهند، حل نخواهد شد.

چاره‌ی کار تعیین ضر‌ب‌العجل برای احداث زباله‌سوز است

رئیس شورای بخش، با اشاره به چند صدایی مسئولان مربوطه، تصریح کرد: معاون عمرانی استاندار می‌گوید سایت زباله‌سوز نیمه نخست سال 96 احدات می‌شود، فرمانداری می‌گوید نیمه دوم سال 96، شورا و شهرداری نیز زمان پایان احداث آن را پایان سال 96 اعلام می‌کنند واین سرکار گذاشتن مردم است.

عالیشاه، با بیان اینکه چاره‌ی کار تعیین ضر‌ب‌العجل برای احداث زباله‌ سوز است، افزود: فرماندار، شورای ساری، شهرداری و شورای بخش چهاردانگه در یک جلسه بنشینند تعیین زمان‌بندی کنند و مسئولان قول بدهند به صورت ضرب‌العجل پیگیر احداث زباله ‌سوز باشند و آن‌ را در موعد مقرر به پایان برسانند.

تا زمان‌بندی دقیق نشود کوتاه نخواهیم آمد

وی، با اعلام اینکه کار را به جایی نرسانید که دوستان ما زباله‌ها را به ساری برگردانند و در پارک ملل ساری تخلیه کنند، گفت: تا زمان‌بندی دقیق نشود کوتاه نخواهیم آمد و همین‌جا از بخشدار می‌خواهیم این جلسه مشترک را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

رئیس شورای بخش، تصریح کرد: ما کمیته نظارت بر انتقال و دفن زباله نمیخواهیم بلکه به جد خواستار توقف آن هستیم، یوسف نژاد قول همکاری و پیگیری دادند و در دیداری‌که چند روز پیش با دامادی داشتیم قرار شد دهه فجر در منطقه حضور یابند تا به اتفاق آقای بخشدار و اعضای شوراهای اسلامی منطقه هم اندیشی شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :