آخرین عناوین

سه شنبه 10 تير 1393-13:32 کد خبر:404

سرپرست هیئت ورزش کارگران مازندران خبر داد:

اعزام تیم کشتی کارگران مازندران به اسپانیا

سرپرست هیئت ورزش کارگران مازندران از اعزام تیم کشتی کارگران مازندران به تورنمنت بین‌المللی اسپانیا خبر داد.


به گزارش خزرخبر،علی دزایی‌پور گفت: تیم کشتی آزاد کارگران مازندران دوازدهم تیر به نمایندگی از کشورمان به تورنمنت بین‌المللی اسپانیا اعزام می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای این تورنمنت با حضور کشورهای مختلف دنیا افزود: تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد اسپانیا که روزهای سیزدهم تا هفدهم تیر در شهر مادرید برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت ورزش‌های کارگران مازندران با اشاره به اینکه بیشتر ملی‌پوشان ورزش کشور را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: برای رشد و توسعه ورزش کارگری اقدامات بسیار خوبی در سطح استان انجام شد.

دزایی‌پور از اعزام سه تیم کارگری مازندران به تورنمنت‌های مختلف خبر داد و اذعان داشت: برگزاری مسابقات مختلف کارگری و همچنین اعزام این تیم‌ها به رقابت‌های بین‌المللی و برون‌مرزی موجب انگیزه و روحیه بیشتر جامعه ورزش کارگری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه این هیئت ترویج ورزش همگانی و قهرمانی در بین کارگران است، اظهار داشت: برای توسعه ورزش کارگری در رشته‌های مختلف ورزشی با حمایت مسئولان و خانواده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست هیئت ورزش‌ کارگران مازندران با بیان اینکه هفته گذشته نخستین جلسه هماهنگی روسای استان‌ها در فدراسیون برگزار شد، اذعان داشت: در این جلسه ارائه تقویم ورزشی، بحث کلان اعتبار و بودجه ورزش کارگران راهکارهایی داده شد که در کل جلسه بسیار خوبی بود.

دزایی‌پور ضمن تبریک به حسین‌زادگان به عنوان یک مازندرانی در راس فدراسیون ورزش کارگری کشور افزود: هیئت ورزش کارگران مازندران جهت استعدادیابی و کشف نخبه با برگزاری مسابقات مختلف تعامل بسیار خوبی با فدراسیون دارد.

وی از کسب نتایج بسیار خوب ورزش کارگری مازندران در کشور خبر داد و یادآور شد: امیدواریم تیم کشتی آزاد کارگران مازندران با حضور کشتی‌گیران باتجربه و کادر فنی قوی در تورنمنت اسپانیا به مقام ارزشمندی برسد و موجب سربلندی و افتخار ورزش کشور شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :