آخرین عناوین

سه شنبه 10 تير 1393-14:12 کد خبر:405

رییس پلیس آگاهی مازندران:

هیچ جرائم سازمان یافته ای در مازندران وجود ندارد/قتل توسط گروه داعش کذب است

رییس پلیس آگاهی مازندران گفت:خوشبختانه هیچ جرائم سازمان یافته ای در مازندران نداریم.


به گزارش خزرخبر،محمد عظیمی در جمع رسانه های مازندران افزود:با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت های کوچک توانسته ایم گام های بسیار خوبی در کم نمودن سرقت ها و جلوگیری از آن برداریم.

وی با بیان اینکه در سال 92 پلیس آگاهی مازندران در کنترل و مهار جرائم در کشور رتبه اول را کسب کرد خاطر نشان کرد:گارد مقابله ای نیروی انتظامی تشدید و تهاجمی شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه در مازندران سرقت لوازم داخلی خودرو،سرقت موتور سیکلت و سرقت از منازل به ترتیب در اولویت جرائم انجام شده قرار دارند اظهار داشت:راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت های کوچک در 6 شهرستان تنکابن،چالوس،نوشهر،آمل،بابل و قائمشهر در دست اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه در سال 92 بیش از 95 درصد کشفیات داشته ایم تصریح کرد:تمام بخش های ناجا در بحث مبارزه با سرقت همکاری های ویژه داشته و برای تمام بخش ها ماموریت مبارزه با سرقت تعریف شده است.

عظیمی آموزش همگانی و همکاری مردم را در پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان بسیار موثر اعلام کرد و افزود:بالابردن تعالی رفتار با مردم و رعایت حقوق شهروندی از اهداف ویژه پلیس آگاهی است.

وی با بیان اینکه مبتکر تشکیل کمیسیون های سرقت در تمام کلانتری ها و پاسگاه ها در کشور بوده ایم خاطر نشان کرد:به جز در یک پرونده قتل که قاتل به خارج از کشور فرار کرده،در تمامی پرونده های قتل،قاتلین در سریع ترین زمان دستگیر شده اند.

رییس پلیس آگاهی مازندران همچنین اظهار داشت:علت افزایش در برخی از جرائم،به علت حضور مسافران زیاد در مسافران است.

عظیمی همچنی افزود:شایعه قتل توسط گروه خفاش و داعش کذب می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :