آخرین عناوین

سه شنبه 10 تير 1393-23:35 کد خبر:407

رییس شورای شهر قائم شهر در گفتگو با خزرخبر؛

از شهردار راضی نیستیم/اعزام تجهیزات و کارگر شهرداری به شهر دیگر تخلف است/حسینی مدیر ضعیفی است

در پی اتفاقات هفته های اخیر در شهرداری قائم شهر که بدنبال استیضاح نافرجام شهردار ، جابه جایی ها و برکناری های صورت گرفته و همچنین اعزام امکانات و نیروهای فضای سبز شهرداری به شهر همجوار ، وارد مرحله جدیدی شد ، به سراغ سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر رفتیم تا نظرات آنان را جویا شویم .


خزر خبر : در پی اتفاقات هفته های اخیر در شهرداری قائم شهر که بدنبال استیضاح نافرجام شهردار ، جابه جایی ها و برکناری های صورت گرفته و همچنین اعزام امکانات و نیروهای فضای سبز شهرداری به شهر همجوار ، وارد مرحله جدیدی شد ، به سراغ سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر رفتیم تا نظرات آنان را جویا شویم .

حامد ابراهیمی با اشاره به اتفاقات روز استیضاح شهردار گفت:در جلسه ای که قرار بود شهردارقائم شهراستیضاح شود با تعاملاتی که وی با برخی از اعضای شورا کرده بود و پاسخ هایی که به سوالاتمان داده بود سعی نمودیم تا چندباره تعامل خودمان با شهردار را اثبات نماییم و فعلا موضوع استیضاح را پیگیری نکنیم..

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از جلسه مهم شورا، شهردار باز هم حالت تقابل گرفته و با اعزام  خودروهای خدماتی و نیروهای شهرداری به شهر همجوار و همچنین جابه جایی ها و تغییر مدیریتی جهت دار در واحدها نشان داد که نمی خواهد همکاری دو طرفه داشته باشد ، اظهار داشت: شهردار قائم شهر آدم سالم و امانتداری است اما در حوزه اجرایی بسیار ضعیف بوده و خدمات را عادلانه در سطح شهر توزیع نمی کند.

رییس شورای شهر قائم شهر با اشاره به اینکه شهردار قول داده بود کم کاری های خود را جبران کند اما متاسفانه به حرف خود عمل نکرد افزود: شهردار علی رغم مخالفت شدید اعضای شورا در بحث جذب معاون خدمات شهری از خارج مجموعه ، ،متاسفانه نه تنها با وجود نیروهای توانمند در بدنه شهرداری ، فردی را از شهرداری ساری ، منتقل کرد بلکه . ..

ابرهیمی تصریح کرد: در چند مورد که کم کاری شهردار را مشاهده کردیم به خاطر برخی ملاحظات و مصلحت ها سکوت نمودیم تا شهردار دست ازکم کاری و تقابل خود با اعضای شورا بردارد اما ظاهرا ایشان به همان راه نادرست خود ادامه می دهد که اگر همین روش ادامه یابد ما با ایشان قطع همکاری می نماییم.

کوتاه نمی آییم !

احسان اسماعیلی نیز در گفتگو با خزرخبر گفت: در روزی که قرار بود شهردار استیضاح شود وی اعلام نمود برخی انتصاب ها و جابجایی ها صورت نمی گیرد اما در روز بعد از آن جلسه شورا تغییرات و جابجایی هایی شروع شد که نشان داد قبلا قول و قرار هایی بین شهردار با برخی از اعضای شورا صورت گرفته است. ..

وی با اعلام اینکه ظاهرا برخی از اعضای شورا قول هایی گرفته بودند تا در روز استیضاح سکوت نمایند افزود:ما از موضع خود کوتاه نمی آییم و پیگیری ها و نظارت های خودمان را با جدیت بیشتری پیگیری می کنیم.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:اگر شهردار به رویه نادرست خود ادامه دهد با ایشان قطع همکاری خواهیم کرد.

از شهردار راضی نیستیم

یکی دیگر از اعضای شورای قائم شهر نیز که درخواست کرد نامش ذکر نشود درباره دلایل این درخواست گفت: به رییس شورا قول داده ام برای آرام شدن جو شورا و نشان دادن تعامل با شهردار، فعلا مصاحبه ای انجام ندهم و منتظر هستم تا ببینیم شهردار تا کی می خواهد به رویه نادرست خود ادامه دهد.

این عضو شورای شهر قائم شهر با اعلام اینکه شورای قائم شهر مکانی برای انجام فعالیت های انتخاباتی برخی از اعضا شده است افزود:از شهردار خواسته بودیم تا در صورت نیاز از کارکنان سازمانی شهرداری برای پست های مختلف استفاده نماید اما وی به حرف ها و درخواست های اعضای شورا اعتنا نکرد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم این شهردار برای شهر قائم شهر کوچک است اظهار داشت:متاسفانه شهردار از اعتماد اعضای شورا سوء استفاده نمود که البته به خودش و دوستان همفکرش ضرر زده است.

این عضو فعال و تاثیر گذار شورای شهر قائم شهر با بیان اینکه از شهردار خواسته بودیم تا مصوبات شورا را به طور دقیق اجرا کند تصریح کرد:عملکردهای این چند روز شهردار دهن کجی به اعضای شورا به عنوان منتخبان مردم قائم شهراست.

وی با بیان اینکه اعزام خدمات خودرویی و کارگران فضای سبز به ساری تخلف آشکاری بوده که شهردار باید به دستگاه های زیربط پاسخگو باشد ، افزود:از شهردار ناراضی هستیم و ایشان باید در جلسه بعدی شورا پاسخگوی این موارد تخلف باشد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه من شخصا از حق مردم  به پشتوانه همین مردم دفاع می کنم افزود: یکی دیگر از موارد مورد سوال ما این است که از کدام منبع شهردار برخی خیابان ها و کوچه هایی را که اعتباری برای آنها تخصیص داده نشده آسفالت می کند اما برخی از خیابان ها و کوچه هایی را که به مدت 7 سال در نوبت بوده و اعتبار به آنها تخصیص داده شده را آسفالت نمی کند.

وی به شهردار توصیه کرد تا رویه نادرست خود را پایان دهد و بیش از این شهرداری را به حاشیه نکشاند ..

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :