آخرین عناوین

جمعه 15 بهمن 1395-10:0 کد خبر:40773

امکان بروز فاجعه انسانی در محور فیروزکوه:

گلایه مسافر گرفتار کولاک در محور فیروزکوه از عدم حضور نیروهای امدادی

مسافر مازندرانی گرفتار کولاک در محور فیروزکوه گفت: اگر عملیات بازگشایی محور در فرصت مناسب انجام نشود امکان بروز فاجعه انسانی در محور فیروزکوه دور از انتظار نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، یکی از مسافران در راه مانده ناشی از برف و کولاک در محور فیروزکوه اظهار کرد: از ساعت 15 روز گذشته تاکنون در این محور گرفتار شدیم.

وی افزود: میزان حرکت ما به اندازه دو سانتیمتر است و ترافیک شدیدی در این محور وجود دارد.

این مسافر مازندرانی گرفتار کولاک در محور فیروزکوه با اعلام اینکه ماشین‌های ما تا صبح روشن بود، افزود: شانس آوردیم که باک بنزین را پُر کردیم.

رضایی با اعلام اینکه هر 40 دقیقه تنها پنج سانتیمتر حرکت می‎کنیم، افزود: از شب گذشته تاکنون از حضور نیروهای امدادی خبری نبود و تماس‌های ما با مسئولان راهداری بی‎نتیجه بود.

وی با اعلام اینکه خودروهای مسافربری زیادی در مسیر برای تردد با مشکل مواجه هستند، تأکید کرد: اوضاع مردم در این مسیر بسیار نامناسب است.

این مسافر مازندرانی گرفتار کولاک در محور فیروزکوه در برف با اعلام اینکه جان انسان‌ها برای متولیان اهمیت ندارد، گفت:  اگر به داد مردم نرسند فاجعه انسانی در مسیر رخ می‎دهد.

رضایی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما  که در زمان ورود به محور برف‌گیر و کولاک کسی به شما اعلام نکرد که ادامه مسیر برای شما غیر ممکن است، افزود: اگر به ما اعلام می‎کردند وارد این محور نمی‎شدیم.

وی با اعلام اینکه حداقل امکان بازگشایی مسیر برای مردم وجود ندارد، زمینه را برای برگشت به عقب مردم فراهم کنند، گفت: چند نفر تلاش کردند که با شکستن گاردریل‌ها شرایط برای بازگشت را مهیا کنند که تلاش آنها بی‌فاید بود.

این خانواده که بیمار به همراه دارند، اعلام کرد: مردم به شدت دچار مشکل هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :