آخرین عناوین

سه شنبه 19 بهمن 1395-9:13 کد خبر:40830

گلایه و انتقاد مدیرکل محافظت محیط زیست مازندران:

65 جلسه کارگروه مدیریت پسماند مازندران خروجی نداشت!!

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت:وضعیت ساماندهی زباله بسیار نامناسب است و 65 جلسه کارگروه مدیریت پسماند، حتی یک مشکل زباله را برطرف نکرده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان ، حسینعلی ابراهیمی کارنامه در جلسه کارگروه پسماند مازندران، اظهار کرد: حفظ محیط زیست باید اولویت اول هر مدیریت شهری در استان باشد به این دلیل که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی با بیان اینکه حضور همه مدیران دستگاه‎های مرتبط در جلسه مدیریت پسماند استان ضروری است، افزود: به دلیل حساسیت محیط زیست این موضوع توسط دولت به تصویب رسید.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به بازدیدی که از وضعیت پسماند در غرب استان مازندران داشت، گفت: وضعیت ساماندهی زباله شهری در غرب مازندران بسیار نامناسب است.

ابراهیمی با اشاره به تشکیل 65 جلسه کارگروه مدیریت پسماند در مازندران، خاطرنشان کرد: این جلسات خروجی نداشت و با تشکیل این جلسات حتی یک مشکل زباله مازندران حل نشد.

وی اضافه کرد: بانک اطلاعاتی در ارتباط با پسماند در استان وجود ندارد، گفت: باید نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی در این زمینه اقدام شود.

مدیرکل محیط زیست مازندران در پایان گفت: برای رفع مشکل پسماند ابتدا با اطلاع‌رسانی و آموزش اقدام اگر کافی نبود با استفاده از ظرفیت قانونی از قوه قهریه استفاده می‎کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :