آخرین عناوین

چهارشنبه 20 بهمن 1395-17:34 کد خبر:40857

انتقاد مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران!!؟

دولت نتوانست در تنگنا‌ها خود را جمع‌ و جور کند

مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با انتقاد از دولت گفت: مشکلات زیاد و تنگنا‌ها شدید است و دولت نتوانست در تنگنا‌ها خود را جمع ‌و جور کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عیسی قاسمی‌طوسی در جمع مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه دشمن به ‌دنبال نشانه‌ گرفتن وحدت کلمه در کشور است، اظهار کرد: پروژه نفوذ، طرح خطر‌ناکی است که برای ایجاد تفرقه تلاش می‌کنند.

مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران به دلایل مورد‌ تهدید‌بودن نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ارزش‌ها و شعار‌های ایدئو‌لوژیک انقلاب اسلامی، موقعیت ژئو‌اکو‌نومیک، ژئوپلیتیک و ژئو‌استراتژیک ایران از دلایل دشمنی دشمنان با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، عزت را برای کشور ما به ارمغان آورد، خاطر‌نشان کرد: دشمنی دشمنان به دلیل آرمان‌های و شعار‌های پایه‌ای انقلاب اسلامی، تمام‌نشدنی است و تلاش دولت در مسیر رفاه مردم این و تثبیت بازار و تبدیل رشد منفی 6 درصد به مثبت پنج درصد به عنوان کمتر‌ین دستاورد بر‌جام برای کشور است.

قاسمی‌طوسی با بیان اینکه مشکلات زیاد است و تنگنا‌ها شدید است و دولت نتوانست در تنگنا‌ها خود را جمع ‌و جور کند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را تمرین کنیم و تا زمانی که مردم از نظام اسلامی حمایت کنند، قدرتی نمی‎تواند در برابر این ملت کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه ایران با 80 میلیون نفر جمعیت بعد از بر‌جام به عنوان جامعه هدف تعداد زیادی از کشور‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: ایران رتبه دوم گاز و رتبه سوم نفت جهان را در اختیار دارد و هر‌جا گاز و نفت وجود دارد، شاهد جنگ و در‌گیری هستیم و کشور ما همواره مورد تهدید است.

مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه «ورسک سوادکوه» به عنوان پل ‌پیروزی در جنگ دوم جهانی لقب گرفت، خاطر نشان کرد: این پل به همراه سایر ویژگی‌ها بیانگر موقعیت حساس جغرافیایی کشور ایران است.

وی در پایان با اشاره به نقش ایران در پیروزی سوریه، تاسیس پروژه شیعه ‌شناسی در آمریکا و رژیم صهیونیستی بیانگر اهمیت کشور ما است، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان داده شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :