آخرین عناوین

شنبه 23 بهمن 1395-16:44 کد خبر:40882

نیاز به تلاش بیشتر؛نمره مدیران مازندرانی!!!

نارضایتی نماینده ساری در مجلس از عملکرد مدیران استان

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: مدیران استان در عملکردشان ضعیف هستند و نمره‌ای که به این مدیران می‌دهم، میانگین به پایین است و نیاز به تلاش بیشتری دارند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علی‌اصغر یوسف‌نژاد درباره پسماند که مشکل عمده کل استان است، اظهار کرد: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با رفع مشکلات و مسائل کلی استان مانند بحث راه‌های دسترسی، زباله، منابع طبیعی و محیط‌زیست و دیگر موضوعات به صورت همه‌جانبه ورود پیدا می‎کنند.

وی افزود: به صورت کلی پیگیری و اجرای بسیار از مشکلاتی که در استان وجود دارد باید توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران استان باید تلاش و پیگیری جدی‎تری از نمایندگان داشته باشند، وظیفه نماینده در قانون مشخص است ولی برای تسریع کارها در کنار مدیران قرار می‎گیرد.

این مسئول در پاسخ به این سؤال که مجمع نمایندگان مازندران چه پیگیری‌های در ارتباط با بحث پسماند استان انجام داد،افزود: مجمع نمایندگان واسطه بین مسئولان استانی و ملی است، جلسات مختلفی برای این موضوع با وزارت کشور انجام شد، وظیفه و تکلیفی که برای نمایندگان در حوزه پسماند وجود داشت را انجام دادیم.

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا از پیگیری‌های دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه رضایت دارید، گفت: بنده نمره‌ای که به مدیران استان می‌دهم میانگین به پایین است و نمی‎توانم از عملکرد بسیاری از مدیران استان به دلیل عملکرد ضعیف آنها دفاع کنم.

وی خاطر نشان کرد: منظور بنده کل مدیران استان است، ممکن است برخی از مدیران عملکرد مناسبی داشته باشند ولی جمع جبری بسیاری از مدیران استان ضعیف است،توقعات و انتظارات ما از مدیران استان میانگین به پایین است و نیاز به تلاش بیشتری دارند.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران باید قدرت، توان و جایگاهای که قرار گرفتند را داشته باشند و اگر نیاز به کمک در سطح کشور بود از ظرفیت نمایندگان استان استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدیران از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات استفاده می‎کنند، گفت: تاکنون از ظرفیت نمایندگان به صورت فردی و جمعی استفاده نشد و راه‌حل مناسبی برای رفع این مشکل پیدا نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مرجان
    دوشنبه 25 بهمن 1395-17:30


    اگر مدیران ما واقعا مدیریت میدانستند با توجه به گسترده بودن شرایط کار در استان بالاترین نرخ بیکاری و بزهکاری را در استان نداشتیم

    • م- م
      دوشنبه 25 بهمن 1395-17:24


      اگر هر مدیری در راستای سمتش سواد علمی و عملی داشته باشد و دلسوز مردم باشد نیاز به بیان و گوشزد کردن تکالیف در حیطه ی کاریش نیست، متاسفانه توجه به منافع شخصی جای مردم داری و انسان دوستی را گرفته است

      • رویا
        دوشنبه 25 بهمن 1395-17:20


        مسئولین عزیز ما به جای انداختن زنجیر کم کاری به دوش همدیگر و متهم کردن یکدیگر در رسانه ها که متاسفانه در چند سال اخیر کاملا بی پرده شده و ذهن مردم رو نسبت به خود بد کرده اند به فکر هم اندیشی و راه چاره ای بهینه برای حل مشکلات مردم باشند

        • س- م
          يکشنبه 24 بهمن 1395-10:14


          جناب آقای دکتر وقتی مدیران سفارشی و نالایق منصوب میشن چطور میشه ازشون انتظار داشت کارآمد بالایی داشته باشن و کارنامه ی خوبی از خودشون به جا بذارن؟؟ تا کی قراره سیستم مدیریتی استان رابطه ای پیش بره.