آخرین عناوین

يکشنبه 24 بهمن 1395-12:23 کد خبر:40892

مدیرکل پزشكی قانونی مازندران خبر داد:

شمار تلفات رانندگی در مازندران ۱۱ درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شمار تلفات رانندگی در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش یافته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار داشت: تعداد کل متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در دی ماه امسال 41 نفر ( 32 مرد و 9 زن) است که این رقم در مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: از کل متوفیات حوادث رانندگی دی ماه محور درون شهری 20 نفر، برون شهری 18 نفر و راه روستایی سه نفر را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و بابل هر کدام با هشت مورد و شهرهای نور و جویبار بدون فوتی گزارش شده است.

این مسئول اضافه کرد: از کل متوفیان 17 مورد عابر، 10مورد موتورسوار، 8 نفرسرنشین و 6 مورد راننده هستند.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در دی ماه سال‌جاری، هزار و 81 نفر اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مشابه سال قبل 11درصد کاهش داشته است.

وی در پایان گفت: از آنجایی‌ که بیشترین فوتی در جاده‌های درون شهری رخ داده است این مهم می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از پل عابر پیاده برای در کاهش تصادفات مؤثر باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :