آخرین عناوین

چهارشنبه 4 اسفند 1395-17:7 کد خبر:41011

از شایعه تا واقعیت!!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل استعفا داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: استعفایم صحت دارد و هیچ یک از مسئولان در تصمیم استعفایم نقش نداشتند و شایعات در این مورد صحت ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل که بیش از چهار سال هدایت سکان هدایت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، امروز از سمت خود استعفا کرد.

رئیس مستعفی فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در تماس تلفنی با خبرنگار ما در شهرستان آمل، اظهار کرد: استعفایم از سمت ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صحت دارد.

محمد محمدی افزود: برای ایجاد آرامش در فضای شهری دست به این استعفا زدهم همچنین یادآور می‌شوم هیچ یک از مسئولان شهرستان آمل در تصمیم استعفایم نقش نداشتند و برخی شایعات در این مورد صحت ندارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل، بیان کرد: هنوز هیچ زمانی برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعلام نشده است.

محمدی در جواب سئوالی دیگر در مورد تأیید یا رد استعفایش از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: در مورد رد یا تأیید استعفایم از سوی مسئولان استانی خبر به من اعلام نشد.

وی گفت: از 29 آذر ماه سال 1389 بعد از ریاست حسین جوادی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد آمل به این سمت منصوب شدم و در مدت خدمت به مردم آمل تمام تلاشم این بود تا بهترین عملکرد را در راستای خدمتگذاری انجام دهم.

معاون اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،خبر استعفای محمد محمدی از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تأیید کرد.

عباس زارع در مورد زمان تودیع و معارفه و همچنین رئیس آینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: در آینده نزدیک اخبار مراسم معارفه و رئیس جدید این اداره اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :