آخرین عناوین

پنجشنبه 5 اسفند 1395-9:14 کد خبر:41016

استعفای غیر منتظره معاون فرماندار قائمشهر:

معاون فرماندار قائمشهر رفتنی شد!!

معاون فرماندار قائمشهر در اقدامی غافلگیرکننده تصمیم به استعفا از سمت معاونت فرمانداری شهرستان قائمشهر گرفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، در آستانه سال جدید ونزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری وشورای های اسلامی،ایمان پویامهر معاون فرماندار قائمشهر در اقدامی غافلگیرکننده تصمیم به استعفا  از سمت معاونت فرمانداری شهرستان قائمشهر گرفت.

اغلب مسئولین و شهروندان قائمشهری ،پویامهر را چهره ای فرهنگی،معتدل و بی حاشیه میدانند که در طول دوران مسئولیت خود ضمن تکریم ارباب رجوع در انجام امور محوله هماهنگی شایسته ای با فرماندار شهرستان و دیگر روسای دستگاه های اجرایی داشت.

وی از کارشناسان استانداری و وزارت کشور بود که با وجود جوانی تجربیات ارزنده ای در امر برگزاری انتخابات،مدیریت بحران و شورای تامین و...را کسب کرده و از نیروهای آینده دار مجموعه ی وزارت کشور محسوب می گردد.

در این میان جای گلایه از مدیران بالادستي استانداری مازندران وجود دارد که نسبت به حفظ منابع انسانی آموزش دیده و تحصیل کرده ی خود حساسیت بیشتری به خرج داده و به راحتی آنها را ازدست ندهند.

اما در اين ميان برخی تحصیل در مقطع دکتری را دلیل استعفاي وي دانسته و البته شایعاتی نیز در خصوص حضور معاون فرماندار قائمشهر در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به گوش می رسد.

ما هم به نوبه خود برای این برادر عزیز آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون و تداوم خدمت در هر سنگري را براي اين يادگار شهيد گرانقدر از خداوند متعال مسئلت داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :