آخرین عناوین

سه شنبه 10 اسفند 1395-16:44 کد خبر:41074

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد:

افزایش قیمت گوجه در بازار مازندران به 10 هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت:به دلیل وجود بارندگی در مناطق جنوب کشور، قیمت گوجه تزئینی (گوجه ریز) به 10 هزار تومان رسیده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قیمت گوجه مجدد در بازار افزایش یافت به طوری که قیمت گوجه که در دو هفته اخیر به 5 هزار تومان رسیده بود پس از روند کاهشی دوباره در حال افزایش است.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اظهار کرد: امروز قیمت گوجه در بازار به کیلویی 3 هزار تومان و همچنین قیمت گوجه تزئینی به 10 هزار تومان رسید.

وی بیان کرد: دلیل افزایش قیمت گوجه در بازار بارندگی در مناطق جنوب کشور بوده که برخی از محصولات زیر کشت از بین رفته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران افزود: با توجه به شرایط جوی روند افزایش قیمت گوجه را در هفته جاری شاهد هستیم و از هفته آینده شاهد روند کاهشی قیمت این محصول خواهیم بود.

فخرآوران تصریح کرد: در حال حاضر میوه در بازار میوه و تره‌بار مازندران از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه مشکلات در زمینه قیمت مرکبات وجود دارد، اضافه کرد: به ‌دلیل قیمت پایین محصول رمقی برای عرضه این محصول وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌‌شدت برخورد می‌شود.


 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مرجان
    چهارشنبه 11 اسفند 1395-21:26


    زمانی که کمبود اتفاق میافتد انسانیت حکم میکند که بیشتر به فکر مردم باشیم در حالی که برعکس اتفاق میافتد، فارغ از اینکه این میوه در خانه وارهایی که بزاعت مالی دارند غذای درجه اول به حساب میاید، کمی به این قشر از مردم هم توجه شود