آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1395-8:53 کد خبر:41126

مسئولین لطفاً خجالت بکشید!!!

تلاش برای قیچی به دست کردن مدیران ملی در مازندران با چه ادله‌ای؟؟؟

در حالی پروژه کمربندی نکا با حدود یک ماه تاخیر به بهره‌ برداری رسید که مسئولان شهر نکا زمان افتتاح این پروژه را دهه فجر اعلام کرده بودند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، وقتی دست مسئولان استانی برای افتتاح پروژه‌ها خالی باشد، مجبور هستند در زمان پروژه‌ها دست‌کاری کنند یا مجبور باشند افتتاح پروژه‌ها و یا رقم آنها را چند بار اعلام کنند.

به نظر می‌رسد چاره‌ای هم نیست بالاخره باید در زمان حضور مسئول ملی آبروداری شود.

از طرفی باید توجیهی هم برای سفرهای مسئولان ملی داشته باشند، افتتاح پل نکا از آن دست پروژه‌هایی بود که برای متولیان استان آبرو خریدند و با تاخیر در زمان افتتاح این پروژه، متولیان استانی تحفه‌ای تقدیم معاون رئیس‌جمهور کردند.

قول افتتاح پروژه کمربندی نکا در مدت‌های قبل توسط فرماندار به مردم نکا داده شده بود و حتی این پروژه در لیست پروژه‌های افتتاحی دهه فجر قرار داشت و در سرجمع پروژه‌هایی بود که قرار بود در ایام دهه فجر افتتاح شود، این پروژه در زمان حضور نوبخت به بهره‌برداری رسید تا حداقل دست مسئولان ملی در مازندران به قیچی هم بخورد و دست خالی مازندران را ترک نکنند.

در ایام دهه فجر دست مسئولان استانی به حدی در افتتاح پروژه‌ها خالی بود که مجبور شده بودند در مراسم افتتاح تیر برق و کانال آب حضور پیدا کنند.

پیش از این فرماندار نکا زمان افتتاح پروژه پل نکا را دهه فجر اعلام کرده بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    سه شنبه 17 اسفند 1395-5:38


    عمران و آبادانی شهر و استان فقط به همت مسئولین وابسته است ، چرا کمبود بودجه فقط در استان مازندران به چشم میخورد، عوامل مسئول نمی خواهند به پیشرفت شهر و استانشان بپردازند و خود همت و تلاش برای گرفتن بودجه نمیکنند و مازندران را بی نیاز از کمکهای دولت میبینند.

    • ساروی
      سه شنبه 17 اسفند 1395-5:25


      چرا کمبود بودجه و تاخیر در روند کار فقط در مازندران اتفاق میافتد؟؟ آیا بودجه ای نمی رسد یا میرسد ولی در راه دیگری به اتمام میرسد؟