آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-14:29 کد خبر:41312

معاون فرماندار آمل اعلام کرد:

استقبال نمادین از مسافران نوروزی

مسئولان شهرستان آمل در آغازین روز از سال 1396 از نخستین مسافران نوروزی که از مسیر جاده هراز وارد این شهرستان شدند ، استقبال کردند.


به گزارش خزرخبر،مراسم استقبال نمادین از مسافران نوروزی روز سه شنبه و نخستین روز از فروردین سال1396 در ورودی جاده پرتردد هراز در پارک جنگلی میرزاکوچک خان برگزار شد.

براساس این گزارش،نوروزخوانی و اهدای اقلام و بسته های فرهنگی توسط مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری مازندران، معاون فرماندار ، فرمانده انتظامی آمل، بخشدار رییس اداره میراث فرهنگی وشرکت سرمایه گذاری سهام عدالت مازندران و جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های استقبال از مسافران نوروزی در آمل بود.

همچنین از مسافران نوروزی با آش سنتی ومخصوص مازندرانی ها در بدو ورود به این استان نیز پذیرایی شد.

معاون فرماندار آمل درحاشیه این مراسم  گفت: این اقدام نمادین براساس مصوبه ستاد تسهیلات نوروزی مازندران درجاده پرترددهرازآمل انجام شد.

حسین احسانی افزود : سالانه بیش از5 تا6 میلیون مسافرنوروزی برای سفر به مازندران ویا ادامه سفر به مشهد مقدس از جاده هراز آمل تردد می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون همه دستگاه های مسئول در امر سفرنوروزی در استان وشهرستان آمل حضورفعالی دارند ودر حد مسئولیت سازمانی خود درحال خدمت به مسافران نوروزی هستند.

برخی از مسافران نوروزی هم ازاین اقدام مسئولان مازندرانی برای استقبال از آنان ابرازشگفتی واین اقدام را گامی مهم در جهت تشویق مسافران به امر سفر دانستند

آمل نخستین شهرستان ورود به مازندران از مسیر جاده هراز و نزدیک ترین شهر استان به پایتخت است.

وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری و آثار تاریخی در جاده هراز علاوه بر زیبایی مسیر سبب می شود تا مسافران این جاده را برای تردد انتخاب کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :