آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-15:14 کد خبر:41317

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

اجرای نمایش خیابانی در مازندران

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی گفت: ۶۳ نمایش خیابانی به مناسبت ایام نوروز در شهرهای استان برگزار می شود.


به گزارش خزرخبر، علی اصغر عبدی  از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در ایام نوروز به برگزاری مراسم نوروزخوانی و مراسم‌های سنتی و بومی هر منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مراسم استقبال از مسافران نوروزی و برگزاری کنسرت‌ها و جنگ‌های شادی، با همکاری هلال احمر ایستگاه‌های نقاشی و کتاب‌خوانی نیز در چادرهای نوروزی برگزار خواهد شد.

وی از دیگر اقدامات انجام به چاپ تراکت‌های مناطق گردشگری استان و توزیع آن در کمپ‌های نوروزی، برگزاری مسابقات فرهنگی، نصب بنرهای خیرمقدم و صلوات خاصه امام رضا (ع) برای زائران حرم رضوی اشاره کرد.

عبدی از برگزاری بازارچه‌های محلی در سطح شهرهای استان با هدف شناساندن فرهنگ و صنایع‌دستی استان به مسافران و درآمدزایی برای مردم بومی خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز ۶۳ نمایش خیابانی در کل شهرهای استان برگزار شده است، افزود: برای این ایام تا کنون در سطح استان به بیش از ۴۰ کنسرت مجوز اجرا داده شده است و  تاکنون ۲۴ هزار ۲۷۴ زائر از اماکن متبرکه استان دیدن کرده‌اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :