آخرین عناوین

پنجشنبه 10 فروردين 1396-9:11 کد خبر:41516

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران هشدار داد:

باران شدید در راه است

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد هوای مازندران از 12 تا 14 فروردین، ابری و بارانی است و مسافران باید نکات ایمنی را رعایت کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد هوای مازندران از 12 تا 14 فروردین، ابری و بارانی است و مسافران باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

بر اساس گزارش، اداره کل هواشناسی مازندران و با توجه به نفوذ سامانه بارشی از جمعه شب، بارندگی و وزش باد در مناطق مختلف مازندران آغاز شده و از روز شنبه 12 تا دوشنبه 14 فروردین ، بارش باران ، کاهش دما ، ریزش سنگ و اختلال در جاده های استان انتظار می رود.

بنابراین اطلاعیه از مردم و مسافران خواسته شده از چادر زدن و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها خودداری کنند و هنگام تردد در محورهای مواصلاتی پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی ، زنجیرچرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.

همچنین از مسافران و گردشگران خواسته شده در هنگام مواج بودن دریا از ماهیگیری ، قایق سواری و فعالیتهای دیگر دریایی خودداری کنند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی مازندران از چهارشنبه شب تا صبح پنج شنبه بارش ها در استان بصورت پراکنده است و از ظهر پنج شنبه آسمان مازندران با کاهش ابر و نیز روز جمعه 11 فروردین صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :