آخرین عناوین

جمعه 11 فروردين 1396-18:32 کد خبر:41534

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

میزبانی یک‌ هزار بقعه متبرکه مازندران از مسافران

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: در روز طبیعت یکی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری استقبال و میزبانی از مسافران در جوار تمامی بقاع متبرکه مازندران است.


به گزارش خزرخبر، ستار علیزاده اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در پایان مرحله دوم سفرهای نوروزی در 15 فروردین‌ماه همزمان با سراسر کشور در مازندران به ‌کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته با هدف خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در مازندران آغاز شده بود، افزود: طرح آرامش بهاری یکی از اثرگذارترین طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به‌ شمار می‌رود که طی چند سال اخیر در ایام نوروزی در جوار آستانه مبارکه امام‌زادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به 13 فروردین و روز طبیعت، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری استقبال و میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در 13 فروردین‌ماه در جوار بقاع متبرکه است.

علیزاده بر لزوم ترویج و رونق گردشگری مذهبی در کشور تأکید کرد و گفت: حضور مسافران و زائران در روز طبیعت در جوار آستانه مبارکه امام‌زادگان و بقاع متبرکه می‌تواند کمک شایانی به رونق گردشگری مذهبی و اهمیت دادن هرچه بیشتر آن در جامعه کند.

وی با اشاره به وجود یک‌هزار و 222 امام‌زاده و بقعه متبرکه در مازندران، خاطرنشان کرد: تمامی بقاع متبرکه و آستانه مبارکه امام‌زادگان مازندران در روز طبیعت آماده میزبانی از مسافران و گردشگران است و همه افراد می‌توانند از فضای معنوی این اماکن مذهبی بهره‌گیری کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تمهیدات ویژه و میزبانی از مسافران در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازنداران اندیشیده شده است، گفت: همه ‌ساله به واسطه عشق و ارادت مردم به خاندان اهل بیت، جمع زیادی در روز طبیعت در جوار آستانه مبارکه امام ‌زادگان مازندران حضور پیدا می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :