آخرین عناوین

شنبه 12 فروردين 1396-9:46 کد خبر:41542

سوادکوه شمالی را دریابید:

کلافگی مردم سوادکوه شمالی در روزهای بدون اینترنت

روستاهای حاجیکلا و فرامرزکلای شهرستان سوادکوه شمالی دارای مشکلات شدید اینترنت است که نیاز به حمایت دلسوزانه مسئولان دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،روستاهای حاجیکلا و فرامرزکلای شهرستان سوادکوه شمالی دارای مشکلات شدید اینترنت است که نیاز به حمایت دلسوزانه مسئولان دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزارهای مختلفی که با اینترنت سر و کار دارند به طبع آن برخی از مشاغل نیز به این تکنولوژی‌ها بسیار وابسته است و حتی در برخی موارد نبود اینترنت موجب مختل شدن فعالیت برخی افراد می‌شود.

این موضوع اینترنت تا جایی پیش رفته که حتی می‌توان با خطوط همراه اول و ایرانسل نیز وارد اینترنت شد و در مناطق صعب العبور نیز اینترنت با وجود این موارد آنتن دهی دارد.

در برخی از شهرستان‌های مازندران همچون سوادکوه شمالی اینترنت خطوط همراه اول و ایرانسل بسیار ضعیف عمل می‌کند به طوری که در روستاهای اطراف شیرگاه سوادکوه شمالی و اطراف روستاهای فرامرزکلا و کتی‌لته هیچ گونه دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

در حالی که مسئولان مربوطه می‌توانند با اندکی تقویت اینترنت خط‌ های ایرانسل و همراه اول افرادی منطقه را که به اینترنت نیاز شدید دارند را بهره مند کنند.

با توجه به اینکه نوروز را نیز در پیش داریم و مسافرت نیز با حجم بیشتری انجام می‌شود وجود اینترنت همراه اول و ایرانسل در روستاها ضروری است.

سحر رمضانی یکی از اهالی روستای حاجیکلای شهرستان سوادکوه شمالی گفت: من بسیاری از فعالیت‌های شغلم به اینترنت وابسته است و بدون اینترنت عملا فعالیت‌هایم مختل می‌شود.

رمضانی، افزود: در این بخش از سوادکوه شمالی حتی ایرانسل و همراه اول آنتن دهی درستی ندارد.

وی، یادآور شد: من در حال حاضر نیاز شدید به اینترنت دارم در حالی که خط اینترنت شاتل به دلیل قطعی سیم تلفن قطع شده و نیز خط همراه اول نیز در این منطقه اینترنت بسیار ضعیفی دارد و ایرانسل نیز به صورت کامل قطع است.

این شهروند، تصریح کرد: این منطقه نیاز به تقویت خطوط تلفن همراه و اینترنت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :