آخرین عناوین

شنبه 12 فروردين 1396-9:48 کد خبر:41543

سخنگوی اورژانس 115 بابل خبر داد:

تصادف در بابل یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت/حال مصدمان وخیم است

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: تصادف در بابل یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت حال دو مصدوم وخیم است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: تصادف در بابل یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت حال دو مصدوم وخیم است.

مهدی غلام‌نیاروشن اظهار کرد: در برخورد کامیون و موتورسیکلت در جاده بابل به قائم‌شهر بین میدان هادی نوروزی و میدان میوه‌فروشی بلافاصله تکنسین‌های پایگاه بیشه سر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تکنیسن‌های اورژانس 115 در مدت زمان ۱۰ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند، افزود: تکنسین‌های اورژانس۱۱۵ پس از معاینات اولیه متوجه شدند که راننده موتورسیکلت که مرد ۳۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خون‌ریزی فاقد علائم حیاتی است که بلافاصله عملیات احیا(cpr) انجام شد اما ثمری نداشت.

سخنگوی اورژانس 115 بابل تصریح کرد: با وجودی که مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد اما تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در گزارش دیگری با مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف موتورسیکلت با خودرو سواری در خیابان شریعتی بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه رضی کلا را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام‌نیاروشن با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان هفت دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند، گفت: در این حادثه دو مرد ۱۸و۱۶‌ ساله دچار آسیب‌دیدگی تروما شدند، تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که حال آنها وخیم است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :