آخرین عناوین

يکشنبه 27 فروردين 1396-9:40 کد خبر:41746

فرماندار نکا خبر داد:

نکا پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیک شورای شهر

فرماندار نکا گفت:با پیگیری های بعمل آمده ، شهر نکا بعنوان پایلوت انتخاب شد، تا رأی‌ گیری شورای شهر نکا به صورت الکترونیکی برگزار شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، جعفر احمدی از برگزاری انتخابات الکترونیک شورای شهر نکا خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات از فضای رأی‌ گیری دستی خارج و به سمت رأی‌ گیری الکترونیکی خواهیم رفت.

فرماندار نکا اظهارداشت: با پیگیری های بعمل آمده، شهر نکا بعنوان پایلوت انتخاب شده تا رأی‌گیری شورای شهر نکا به صورت الکترونیکی برگزار شود.

احمدی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر، تصریح کرد: تمام مسائل در رابطه با امنیت این انتخابات هم مدنظر قرار و رعایت شده است و نتایج آراء بسرعت قابل استخراج و دستیابی است.

وی بر رعایت قانون از سوی تمامی دست اندرکاران تأکید نمود و افزود: برای احقاق حق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان بر مبنای قانون، با تمام توان تلاش خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت حق هیچ یک از انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان تضییع شود.

احمدی با بیان اینکه از جمله این حقوق در بررسی صلاحیت داوطلبان است که دقیقاً باید به شکل قانونی و مستند از سوی هیأتهای اجرایی مورد توجه قرار گیرد، اذعان داشت: در این راستا نیز حقوق داوطلبان از سوی ما به طور کامل رعایت خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :