آخرین عناوین

چهارشنبه 30 فروردين 1396-13:59 کد خبر:41791

چشم مسئولان امنیتی روشن!!!!

مجرمان معروف،امنیت ساری را بهم زده اند/ترحم به مجرمان،ظلم به مردم

باید به مسئولان امنیتی استان تبریک گفت که با نزدیک شدن به انتخابات بجای برقراری بیشتر امنیت، شرورهای قمه بدست در خیابان های شهر قد علم کرده و در ملاء عام خفت گیری می کنند.


به گزارش خزرخبر و بر اساس شنیده ها،فردی بنام پیام مسلمی از افراد شرور ساری به همراه شخصی دیگر قمه بدست کاسبان خیابان فرهنگ را خفت گیری کردند.

این درحالی است که درساعت 17و 30 دقیقه طی اعلام کاسبان خیابان فرهنگ و پاساژ شهر در همان خیابان اعلام کردن این شخص به همراه همدستش با معرفی خود که پیام مسلمی هستم بامقمه بدست به مغازه های لباس فروشی و کیف و کفش و لوازم ورزشی هجوم برده و از جمله البسه و کفش و مقادیر زیادی را اخاذی نمود.

به گفته شاهدان این چندمین بار هست که دست به این روش میپردازد که اکثر کاسبان از این خیابان از شکایت کردن به دلیل شررات امتناع می ورزند.

جای بسی تامل است که دستگاه های امنیتی ضمن بررسی و تحقیق نسبت به این موضوع اقدام امنیتی بیشتر و در صورت صحت موضوع به دستگاه قضایی این افراد را معرفی نمایند.

شایان ذکر است این فرد به همراه شرور ساری مهران قربانی بدلیل شرارت های فراوان توسط دستگاه قضایی و انتظامی درسطح شهر آنان را گرداندند و گزارشات مردمی متعددی در خصوص اخاذی این فرد از نوجوانان و جوانان در سطح شهر رسیده است.

براساس این گزارش، با توجه به اینکه فرمانده ناجای قبلی در مازندران با جدیت کامل با متهمان برخورد کرده بود ،جای سوال دارد که چرا در دوره فرمانده ناجای فعلی مازندران،این برخوردها ،ملایمتر شده است؟

به گزارش خزرخبر،گزارشاتی نیز از افزایش سرقت ها در سطح استان به گوش می رسد که جای نگرانی دارد.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای انتخابات،جای دارد مسئولان سیاسی،امنیتی و قضایی برخورد جدی تری با برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :