آخرین عناوین

جمعه 30 آبان 1393-1:33 کد خبر:4190

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

اجازه تغییر قانون کار به نفع پولدارها را نمی‌دهیم/قراردادهای موقت، تحمیل برده‌داری مدرن بر کارگران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه حمایت از قانون کار، حمایت از عدالت اجتماعی است، گفت: به دولت و مجلس اجازه نخواهیم داد تا قوانین کار را به نفع پولدارها و کسانی که قایل به ارزش‌های اسلامی نیستند، تغییر دهند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از  فارس، نصرالله دریابیگی در همایش خانه کارگر مازندران که به مناسبت 29 آبان سالروز تصویب قانون کار در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار داشت: گویا عده‌ای می‌خواهند قانون کار را به نفع ثروتمندان و مرفهین بی‌درد تمام کنند، قبل از انقلاب کرنش در برابر زر و زور و تزویر بود اما اسلام، روحیه انقلابی، فکر بسیجی و امام‌گونه آمد بساط این تفکرات را در ایران به هم زد، اکنون برخی‌ها به دنبال پایمال کردن حقوق مردم و به‌ویژه حقوق کارگران هستند.

وی بیان کرد: آقایانی که شعار حمایت از محرومان را سر می‌دادند و اکنون پست و مقام گرفتند، کجا هستند تا به داد جامعه کارگری برسند؟ رئیس جمهور، استانداران و مسئولان باید با تاسی از فکر امام و رهبر انقلاب، مشکلات ما را حل کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران ایرانی شریان حیاتی رژیم گذشته را بستند، افزود: در جمع ما کارگران، پدر و برادر شهید، خانواده جانباز و ایثارگر هستند و همه آنها به امامی افتخار می‌کنند که می‌گفت: من یک موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم.

این مسئول با بیان اینکه قانون کار به تصویب رسید تا کارگر ایرانی طعم شیرین اسلام و انقلاب را به خوبی بچشد، افزود: مشکل کشور ما، کارگر نیست و این قشر مخلص‌ترین نیروی انقلاب و ولایت فقیه است.

دریابیگی با اشاره به وجود برخی تفکرات جناحی در قوانین کارگر و کارفرما، اظهار داشت: قراردادهای موقت، نوعی تحمیل برده‌داری مدرن بر کارگران است.

وی تاکید کرد: امروز مشکل کشور ما نه‌تنها قانون کار و کارگر نیست بلکه سوء مدیریت از سوی مدیران سیاسی است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با طرح این سوال که چرا عده‌ای می‌خواهند قانون کار را به نفع خود تمام کنند، گفت: حمایت از قانون کار حمایت از اصل نظام و حمایت از عدالت اجتماعی است.

مسئول تشکیلات خانه کارگری مازندران با اشاره به ساده‌زیستی و آرمان امام و رهبری نظام، اعلام کرد: به تاسی از روح شهید سیدمحمد بهشتی، به دولت و مجلس و هیچ احدی اجازه نخواهیم داد تا قوانین کار و تامین اجتماعی را به نفع پولدارها، کسانی که قایل به ارزش‌های اسلامی نیستند و پیمانکارانی که دارای تفکر طاغوتی هستند، تغییر دهند.

وی در پایان گفت: مشکل کشور ورود بی‌رویه اجناس خارجی به ایران و نادیده گرفتن حقوق کارگران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :