آخرین عناوین

شنبه 1 آذر 1393-12:15 کد خبر:4196

اوضاع نابسامان ارشاد مازندران تا کی ادامه دارد؟!!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران کیست؟/رقابت غیر محسوس دو مدیرکل برای یک اداره

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی درحالی سکاندار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است که نامه های صادره خبر از انتصاب مدیرکل جدید برای مازندران دارد.


 پیش بینی خزرخبر در مورد تغییر مدیر کل ارشاد به واقعیت نزدیک شده است.

به گزارش خزرخبر،چندی قبل خزرخبر با انتشار خبری از تغییر مدیر کل ارشاد و انتصاب قرب الوقوع شادمان به این سمت خبر داده بود که این موضوع پس از مدتی به علت برخی مسائل سیاسی مسکوت مانده بود.

در جدیدترین خبر بدست آمده از ارشاد مازندران،می توان به قرار داشتن 2 مدیرکل در یک پست اشاره کرد.

به گزارش مهر،اداره کل ارشاد مازندران که هم اینک حجت الاسلام ابراهیمی را در راس خود دارد شاهد نامه هایی است که برای شادمان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری به عنوان مدیرکل ارشاد مازندران صادر می شود.

ماجرا از این قرار بود که مدت ها پیش زمزمه هایی از تغییر ابراهیمی در ارشاد مطرح شد و هنرمندان و فرهنگیان مازندران خواستار تغییر فضای دولت قبل و ورود به جریانی تازه و مطابق با شعارهای حسن روحانی شدند، در همین زمینه استانداری مازندران شادمان را به وزارتخانه معرفی کرد اما هم زمان با سفر وی فشار هایی از استان وارد شد که انتخابش را به تعویق انداخت.

 پس از این اتفاق علی جنتی دستور داد که هر 7 معاونش با شادمان دیدار کرده و نتیجه را علام کنند.

 طبق اخبار موثق وی موفق به کسب رای اعتماد هر 7 نفر شد و به نظر می رسید دیگر تغییر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعی باشد اما به ناگاه ورق برگشت و انگار نه انگار هیچ اتفاقی افتاده باشد.

حالا اسنادی در اختیار خزرخبر قرار گرفته است که نشان می دهد از وزارت خانه نامه هایی برای شادمان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صادر می شود که این مسئله مایه تعجب فراوان ما شد.

اگر شادمان مدیرکل است پس آقای ابراهیمی در ساختمان میدان امام چه می کند و اگر اینطور نیست پس چرا نامه ها خطاب به شادمان آمده است.

این رفتار متناقض بیش از هرچیز وجهه دولت را نزد مردم استان تخریب خواهد کرد و سوال بزرگی را در ذهن فرهنگیان و هنرمندان استان شکل خواهد داد.

تصویر نامه ارسال شده نشان می دهد که گمانه زنی ها هنوز در مازندران ادامه دارد و در پایتخت شادمان را مدیرکل می دانند که البته این هم از عجایب تاریخ اداری استان است.

البته جای تعجب دارد که استاندار مازندران و تیم استانداری در این زمینه اطلاع ندارند و نتوانسته اند مدیریت فرهنگی استان را به خوبی مورد رصد قرار دهند..

زمزمه جدایی حجت الاسلام ابراهیمی، شیخ فرهنگ و ارشاد مازندران از اواخر سال قبل از این اداره کل به گوش رسید، اما هر بار به دلایلی این خبر به واقعیت مبدل نشد و آخرین باری که شک جدایی ابراهیمی از کرسی اداره کلی ارشاد مازندران برای رسانه های استان به واقعیت تبدیل شد، دعوت از علی شادمان در نشست مدیران کل ارشاد سراسر کشور بود اما بعد از این نشست، باز شیخ ارشاد مازندران همچنان در سمتش فعالیت داشت.

تصویر نامه ذیل نشان می دهد که انتصاب علی شادمان به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تنها در حد حرف یا شایعه و یا بی اساس نبوده و مدتهاست که حکم مدیرکلی اش صادر شده اما اینکه چرا هنوز مشغول به کار نشده است،جای تأمل دارد؛ با این حال، طبق مستندات، نامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خطاب به این مدیر جدید به استان مازندران ارسال می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 2 آذر 1393-7:51


    سكوت تا كي ، به چه قيمتي؟

    • اسدی
      شنبه 1 آذر 1393-20:34


      سکوت بهتره ، چون هیچ حرفی نمیشه در مورد تصمیم روسای این سازمان ها زد و دلیلشو فهمید