آخرین عناوین

يکشنبه 2 آذر 1393-9:13 کد خبر:4201

فرمانده کلانتری ۱۴ ساری بيان كرد:

رزمی‌کار معروف در باند سارقان خودرو در ساري

سرگرد شعبانی گفت: از مخفیگاه دزدان تعدادی ضبط و پخش انواع خودرو و سایر لوازم سرقتی به همراه ۷۵ میلیون ریال پول نقد به دست آمده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، تجسس‌های مأموران کلانتری ۱۴ ساری با دریافت گزارش‌هایی از سرقت لوازم داخل خودروی ساکنان خیابان معلم مرکز استان مازندران در دستور کار قرار گرفته بود.
این شبکه از دزدان شب‌رو با از کار انداختن دزدگیرهای خودرو‌های مدل بالا، لوازم باارزش موجود در آنها را به سرقت می‌بردند.
یکی از مال‌باخته‌ها درباره ماجرای سرقت از خودرویش به مأموران گفته بود خودروی دزدان را دیده است که صدای بلندی از اگزوز آن شنیده می‌شد.
مال‌باخته دیگری نیز در تاریکی شب تنها توانسته بود دو شماره آخر پلاک خودرو را یادداشت کند.
بر اساس این اطلاعات، مأموران دریافتند این خودرو در استان تهران شماره‌گذاری شده است.
با این اطلاعات بود که مأموران کلانتری تجسس‌های نامحسوسی را برای به دست آوردن ردی از دزدان آغاز کردند تا اینکه هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های اطراف محل وقوع سرقت‌ها با خودرویی روبه‌رو شدند که با نشانی‌های ارائه شده از سوی مال‌باختگان مطابقت داشت.
بدین ترتیب با دستور ایست پلیس، خودروی مورد نظر متوقف شده و سرنشین آن که مرد جوانی به نام «سعید» بود، بازداشت شد.
این متهم به‌رغم انکارهای اولیه، وقتی با ارائه مستندات و دلایل غیرقابل انکار از سوی مأموران روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشوده و شرکت در سرقت از خودرو‌های منطقه را به گردن گرفت.
وی در این باره به مأموران گفت: من به همراه دو تن از همدستانم که پدر و پسری از ساکنان تهران هستند، به مازندران آمدیم، ما ویلایی را اجاره کرده بودیم که روزها را داخل آن استراحت کرده و با تاریک شدن هوا دست به سرقت می‌زدیم.
در ادامه تحقیقات مأموران مشخص شد دزد بازداشت شده از رزمی‌کاران معروف است.
سرگرد شعبانی فرمانده کلانتری ۱۴ ساری با اعلام اینکه هویت دو دزد فراری شناسایی شده و در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفته است، گفت: از مخفیگاه دزدان تعدادی ضبط و پخش انواع خودرو و سایر لوازم سرقتی به همراه ۷۵ میلیون ریال پول نقد به دست آمده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    يکشنبه 2 آذر 1393-23:31


    خیلی خوبه، با اومدن ورزشکاران به عرصه سرقت دیگه این گروهها دارن تکمیل میشن و ما مردم موندیم به چه کسی اعتماد کنیم.