آخرین عناوین

دوشنبه 3 آذر 1393-8:56 کد خبر:4204

امام جمعه بهشهر:

مشکل نداشتن برنامه و آینده‌نگری است/ کشور با کمبود پول مواجه نیست

امام جمعه بهشهر ایجاد امنیت، آسایش و عدالت را سه وظیفه مهم مسئولان در قبال مردم برشمرد و افزود: کشور با کمبود پول مواجه نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عربعلی جباری عصر امروز در دومین همایش مسئولان محلی بخش «یانه‌سر» بهشهر که در مسجد جامع روستای «بیشه‌بنه» برگزار شد، افزود: امنیت یک مسئله بین‌المللی در دین است و باید راهکار و طرح ارائه داد تا امنیت برقرار شود.

وی با اشاره به نبود پاسگاه انتظامی در مرکز بخش یانه‌سر و ضمن بیان ضرورت استقرار آن، اظهار داشت: نه‌تنها پاسگاه بیشه‌بنه باید مستقر شود بلکه لازم است تا پاسگاه دیگری نیز به این بخش اضافه شود.

امام جمعه بهشهر تصریح کرد: همین که مردم بدانند در منطقه آنها یک پاسگاه وجود دارد، شب را با خیال راحت سپری می‌کنند.

جباری با اشاره به اهمیت عدالت در پیشبرد کارها، افزود: بخش‌ها و روستاها باید از همه امکانات اولیه و لازم بهره‌مند شوند به طوری که شیرینی آن را در ذائقه و زندگی خود احساس کنند.

وی بیان داشت: اگر یک روستا آباد، و روستایی دیگر آباد نشود، با عدالت مطابقت ندارد بنابراین مسئولان باید ضمن ایجاد بسترهای مناسب برای کار و زندگی در تمام روستاها، برای توانمندسازی مردم نیز تلاش کنند.

امام جمعه بهشهر ایجاد امنیت، آسایش و عدالت را سه وظیفه مهم مسئولان در قبال مردم برشمرد و افزود: راه رسیدن به این موفقیت‌ها نیز همت و پیگیری و تلاش است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با انتقاد از برخی سخنان درباره کمبود نقدینگی در کشور، تصریح کرد: اگر می‌گویند در این مملکت پول نیست در واقع مَثل آن پدری است که نمی‌خواهد به فرزندش پول نشان بدهد؛ بنابراین پول کافی در کشور وجود دارد اما زمانی اعتبارات در اختیار قرار می‌گیرد که در پشت آن پروژه، هم فکر و برنامه و هم آینده‌نگری باشد.

وی تصریح کرد: مشکل ما این است که فکر و برنامه خوب و آینده‌نگری نداریم.

 جباری با اشاره به اهمیت تعامل، دوستی و برطرف کردن نقاط ضعف یکدیگر برای حل مشکلات، خطاب به دهیاران و شوراهای اسلامی بخش یانه‌سر بهشهر گفت: از زیر سئوال بردن یکدیگر پرهیز کرده و به جای آن به اصلاح بپردازید، بدانید که ضعف یا قوت در یک روستا، در سایر روستاها نیز تاثیر‌گذار است.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای ایران با مدعیان قدرت‌ در دنیا و از جمله ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آنها با ایران هسته‌ای مخالف نیستند، بلکه با «ایران خامنه‌ای» یعنی مرجعیت نظام مخالف‌اند به همین دلیل تهدید و تطمیع می‌کنند، جوان‌ها را به بیراهه می‌کشانند و سعی دارند ارزش‌های اسلامی را کمرنگ جلوه دهند و کم‌کم از بین ببرند.

وی در پایان، وجود بسیج در ایران را وجه تمایز دیگری با سایر کشورهای جهان عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج متعهد و مخلص بوده و از امدادهای غیبی برخوردار است و امروز الگویی برای زنده بودن تشیع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 4 آذر 1393-9:22


    دقیقا حرفتون درسته،با توجه به درآمدهايي كه كشور ما داره مي تونيم به جرات بگيم كه يك كشور ثروتمند هستيم چه از درآمد نفت گرفته و محصولات كشاورزي و صيد خاويار و كشت زعفران و پسته و .... . ولي متاسفانه مشكل اصلي ما اينه كه هيچ برنامه ريزي درست و دقيق نداريم تا كسي مياد حرفي بزنه ميگن بودجه نداريم و ..............