آخرین عناوین

دوشنبه 3 آذر 1393-10:20 کد خبر:4206

شرکت آبفای شهری مازندران:

معارفه مدیران امورآب و فاضلاب شهری منطقه تنکابن و رامسر

با حضور مسئولان شهرستانی، سید محمدصالح وهابی به عنوان مدیر امور آب وفاضلاب منطقه رامسر و شهرام محمدپور به عنوان مدیر امور آب وفاضلاب منطقه تنکابن معرفی شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفای شهری مازندران، معاون مالی و پشتیبانی شرکت ، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیجی،فرهنگ معنویت، شجاعت،غیرت واستقلال وآزادگی است.

هرمز نیاز آذری، بسیج را نمادعشق وغیرت دانست  وافزود: بسيج پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت، امانتی در دست مسئولان است، اظهار داشت: تمامی ما مدیون خون شهدا هستیم لذا با خدمت صادقانه قدردان خونهای ریخته شده برای سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، در ادامه سخنانش، با بیان اینکه هزینه های دریافتی از مشترکین در مقایسه با هزینه تامین آب آشامیدنی ناچیز است، گفت: این شرکت برای نگهداری از تاسیسات، اصلاح شبکه های فرسوده و اجرای پروژه های جدید نیاز به مشارکت مردم و مسئولان به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر دارد.

نیازآذری، از آمادگی این شرکت برای مقابله با هر گونه بحران در ایام زمستان خبر داد و افزود: بعد از بحران برف در غرب مازندران از سوی کمیته مدیریت بحران  وپدافند غیرعامل شرکت، تجهیزات مورد نیاز در مواقع اضطراری خریداری شده است.

وی، بر مدیریت مصرف از سوی مردم تاکید و تصریح کرد: مشترکان در فصل سرما ویخبندان با پوشاندن کنتورها و لوله های آب ، از یخ زدگی آن جلوگیری نمایند تا متحمل خسارت  نشوند.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، خاطرنشان کرد: تعامل با همکاران و مسئولان شهری  واستانی یکی از اصول مدیریتی است.

گفتنی است در پایان این مراسم، مهندس سید محمدصالح وهابی به عنوان مدیر امور آب وفاضلاب منطقه رامسر و مهندس شهرام محمدپور به عنوان مدیر امور آب وفاضلاب منطقه تنکابن معرفی  و از زحمات مدیران قبلی این امور تقدیر به عمل آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :