آخرین عناوین

دوشنبه 3 آذر 1393-12:11 کد خبر:4207

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خبر داد:

مرگ کارمند اداره دارایی در اثر سقوط به کانال آب /جاری شدن سیلاب شدید در رامسر

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از جاری شدن سیلاب در اثر بارندگی شب گذشته در رامسر خبر داد و گفت:به دلیل حجم بالای آب راه ارتباطی روستای نعمت‌آباد به مازوبن تخریب و قطع شد.


به گزارش خزخبر، رستم زرودی با اشاره به بارندگی و جاری شدن سیل در رامسر اظهار داشت: این بارندگی 152 میلی‌متری در رامسر منجر به فوت شهروند زن 34 ساله رامسری که کارمند اداره دارایی چابکسر بود، شد.

وی با اشاره به اینکه آبگرفتگی شهر رامسر محور بلوار معلم را مسدود و سطح شهر را دچار آبگرفتگی است، افزود: جاده‌ها و معابر این شهر دستخوش سیلاب و آبگرفتگی شد.

این مسئول با اعلام اینکه نیروهای امدادی در حال بازگشایی معابر راه‌ها روستایی هستند، ادامه داد: روستای آسیاب‌سر و جاروب شهرستان رامسر دچار آبگرفتگی معابر و باغات شدند.

زرودی بارندگی شهر رامسر را تا پایان امروز مستمر دانست و گفت: در شهرستان تنکابن نیز به دلیل حجم بالای آب راه ارتباطی روستای نعمت‌آباد به مازوبن تخریب و باعث قطع ارتباط محور این شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران همچنین خاطرنشان کرد: بزرگراه چالوس به مرزن‌آباد که به دلیل رانش کوه و جاری شدن سیلاب مسدود شده بود از ساعت 10:45 دقیقه امروز با همکاری اداره راه و شهر سازی و نیروهای امدادی بازگشایی شد.

صبح امروز خانم رقیه حلاجیان، فرزند عباس متولد 1385 «کارشناس ارشد کارمند دارایی چابکسر» در حال رفتن به محل کار بر اثر افتادن در کانال آب کمربندی فاز 2 درگذشت، ساعت ها طول کشید تا جنازه اش اطراف دبیرستان افتخاری پیدا شد.

بارش شدید باران در غرب مازندران، موجب آب گرفتگی شدید معابر و خیابان های اصلی به ویژه در شهرهای رامسر و قسمتی از شهر کتالم شده است و به دلیل آب گرفتگی شدید خیابان های اصلی رامسر، مدارس تعطیل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :