آخرین عناوین

سه شنبه 4 آذر 1393-14:48 کد خبر:4214

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

آغاز ثبت نام نصب سامانه انرژی خورشیدی از مشترکین خانگی در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آغاز ثبت نام از مشترکین خانگی متقاضی نصب سامانه فتوولتائیک (انرژی خورشیدی ) در حوزه استحفاضی شرکت توزیع برق مازندران خبر داد .


به گزارش خزرخبر، منوچهر جعفری گفت : ثبت نام از مشترکین خانگی متقاضی نصب سامانه فتوولتائیک (انرژی خورشیدی ) یک کیلوواتی در سطح استان مازندران ( فریدونکنار تا گلوگاه ) از روز گذشته آغاز شده است .

وی افزود : در راستای اجرای پروژه نصب سامانه های فتوولتائیک از محل منابع بند ((ز)) تبصره 9 قانون بودجه سال 1393 ، این شرکت در نظر دارد نسبت به نصب و راه اندازی تعداد محدودی سامانه انرژی خورشیدی یک کیلوواتی در بام منازل مسکونی مشترکین خانگی اقدام نمایند .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت : کل هزینه نصب و راه اندازی این سامانه حدود0 9 میلیون  ریال خواهد بود که 50 درصد آن از هزینه های احداث توسط مشترک و مابقی تا سقف 45 میلیون ریال توسط وزارت نیرو پرداخت می گردد .

جعفری خاطرنشان کرد : جهت اجرای صحیح و کامل پروژه و موارد قانونی موضوعات در قالب تفاهم نامه بین مشترک و این شرکت مطرح و منعقد خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه در هنگام ثبت نام اولیه نیاز به مدارک جهت سامانه های فتوولتائیک می باشد گفت : اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و سند مالکیت به نام مشترک متقاضی و اصل و کپی پایان کار ، پروانه ساخت و صورتمجلس تفکیکی ساختمان ، اصل و کپی فیش برق به نام مشترک و اصل و کپی فیش پرداخت به مبلغ 10 میلیون ریال به نام دستگاه اجرایی به صورت علی الحساب ، مابقی قدرالسهم مشترک پس از مبادله تفاهم نامه و پیش از شروع عملیات اجرایی اخذ خواهد شد .

وی تصریح کرد :  مهلت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 8/9/93 و محل ثبت نام نیز شرکت توزیع برق مازندران – معاونت برنامه ریزی و مهندسی – دفتر کنترل پروژه یا دفتر نظارت بر بهره برداری می باشد و ساختمان های مشترکین و متقاضی نباید عمری بیش از 10 سال داشته باشند  .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :