آخرین عناوین

سه شنبه 4 آذر 1393-17:38 کد خبر:4216

معاون فني و عمراني شهرداري ساري خبر داد :

اجراي پروژه توسعه شهر با بيش از صد و ده ميليارد تومان بودجه

معاون فني و عمراني شهرداري ساري با رونمايي از چند پروژه بزرگ در مركز استان مازندران گفت : ساري امروز با ساري ديروز و ساري فردا با ساري امروز قابل مقايسه نيست و نخواهد بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري ،عباس رشيدي در مصاحبه اي با رونمايي از چند پروژه عظيم در مركز استان مازندران گفت : اگر مديريت جهادي شهردار ساري نبود ما هرگز قادر به اجراي نقشه راهي نبوديم كه ساري را به يكي از توسعه يافته ترين شهرهاي ايران تبديل مي كند .

وي با اشاره به چند پروژه اي كه اكنون در دست اجرا مي باشد گفت : احداث دو زيرگذر عظيم در ميدان فرح آباد و پل گردن براي مناسب سازي ترافيك از جمله همين پروژه ها است كه مقدمات آن اجرا و مراحل احداث آن در حال طي شدن مي باشد . وي پروژه مهار آبهاي سطحي در ساري را يكي از برنامه هاي بزرگ شهرداري توصيف كرد و افزود : با اجراي اين پروژه ها ساري ديگر كابوس آبگرفتگي نخواهد داشت . بويژه آنكه با اجراي كانال هاي بتني در چند منطقه شهر و اخيراً هم در حاشيه راه آهن و سپس در قلب ساري يعني خيابان دولت و علاوه بر آن مهار آبهاي سطحي توسط پمپاژ در ميدان فرح آباد گام هاي بلندي هستند كه در حال برداشته شدن مي باشند .

معاون فني و عمراني شهرداري ساري آنگاه يكي از تازه ترين اقدامات در پيوند با بازسازي ساختمان آزمايشگاه فني و مكانيك خاك را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد : اكنون هفتاد درصد اين پروژه عملياتي شده و با تكميل آن يكي از مهمترين ابزارهاي شهرداري براي اجراي پروژه هاي بزرگ مورد بهره برداري قرار مي گيرد . زيرا آزمايشگاه فني و مكانيك خاك براي شهرداري هر شهري يك ابزار مهم و اساسي محسوب مي گردد كه تا امروز شهرداري ساري از آن محروم بود .

وي سپس به پروژه  لايروبي كانالهاي سطح شهر اشاره كرد و گفت : طي سه ماه و با هزينه اي بالغ بر 13 ميليارد ريال كانالهاي سطح شهر را لايروبي كرديم چرا كه معتقديم يكي از دلايل آبگرفتگي معابر عدم لايروبي همين كانال ها بود ضمن آنكه با اين اقدام بهداشت شهر و مبارزه با جوندگان هم تضمين گردد .

رشيدي آنگاه با اعلام اين مطلب كه اجراي پروژه توسعه ساري با هزينه اي بالغ بر صد و ده ميليارد تومان يك اتفاق نادر است كه در زمان مديريت عبوري تحقق مي يابد تاكيد كرد : اين گام هاي بلند براي تبديل ساري به شهري توسعه يافته بيانگر حاكميت مديريت جهادي در شهرداري است . زيرا در غير اينصورت در دوراني كه مشكلات اقتصادي بسياري از شهرداري ها را ناتوان از انجام وظايف اوليه خود كرده است با مديريت جهادي مهندس عبوري شهرداري ساري موفق به تنظيم و تدوين بودجه اي شد كه بسياري آن را رويايي تلقي مي كردند .

وي در پايان به تشريح وضعيت ديگر پروژه هاي عظيم شهرداري ساري پرداخت و گفت : پل كابلي داراب در مراحل پاياني است ، كمربندي شمالي در آستانه افتتاح شدن قرار دارد و فاز دوم پارك ملل هم بزودي آغاز خواهد شد .  

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :