آخرین عناوین

شنبه 8 آذر 1393-13:9 کد خبر:4229

ساروی ها دست نیاز به سوی استاندار دراز کرده اند:

تجمع ساروی‌ها مقابل استانداری مازندران

برخی از شهروندان ساروی که از حدود سه هفته قبل خواهان برداشت سپرده‌هایشان از صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهرآریا بودند به دلیل عدم پاسخگو بودن مسئولان مربوطه امروز در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جمعی از مردم شهرستان ساری خواهان برداشت سپرده‌هایشان از صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهرآریا در خیابان سلمان فارسی این شهرستان هستند که به دلیل عدم پاسخگو بودن امروز شنبه هشتم آذر مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند.

از تاریخ 24 آبان ماه امسال صف‌های شلوغی از مردم مقابل صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا ساری ایجاد شد و همه مشتریان قصد دارند سپرده‌هایشان را از حسابشان برداشت کنند.

 پس از درگیری یکی از مشتریان برای دریافت تسهیلات، ازدحام جمعیت در این مکان زیاد شده و کسی پاسخگوی سئوالات مردم نیست.

داخل صندوق بنری مبنی بر ادغام این صندوق با یکی از موسسات مالی و اعتباری نصب شده و بر اساس شنیده‌ها تاکنون هیچ موسسه‌ای با این موضوع موافقت نکرده‌ است.

صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا وام با بهره پایین چهار درصد پس از مدت چهار ماه از سپرده‌گذاری در اختیار مردم قرار داده که احتمالا به دلیل دریافت همین سود کم نیز نتوانسته از نظر مالی پاسخگو باشد و به تعطیلی کشیده شده‌ است.

صبح امروز بسیاری از صاحبان حساب این موسسه با استمداد از مسئولان استانی و به ویژه استاندار مازندران خواستار پیگیری مطالبات خود هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :