آخرین عناوین

يکشنبه 9 آذر 1393-0:15 کد خبر:4231

دامادی در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرد:

تا دوهفته دیگر سکوتم را در مورد مدیریت استان خواهم شکست/ متاسفانه برنامه مدونی در کار نیست

نماینده مردم ساری با بیان اینکه تا دو هفته دیگر سکوتم رادر مورد مدیریت اجرایی استان خواهم شکست اظهار داشت:متاسفانه اصلا برنامه مدونی در کار نیست و اگر به مردم عادی مراجعه کنید هنوز نمی دانند بالاخره محور توسعه در سرزمینشان چیست!


به گزارش خزرخبر،محمد دامادی در تازه ترین اظهارات و در گفتگو با وارش نیوز، بلاتکلیفی مازندران در انتخاب شاخص توسعه را اصلی ترین مشکل دو دهه اخیر استان دانست و اظهار داشت: متاسفانه اصلا برنامه مدونی در کار نیست و اگر به مردم عادی مراجعه کنید هنوز نمی دانند بالاخره محور توسعه در سرزمینشان چیست!

نماینده مردم ساری در مجلس افزود: تا وقتی نتوانیم صنعت را مرتبط با کشاورزی رشد دهیم مشکل بیکاری در استان حل نخواهد شد .

وی در پاسخ به این انتقاد عمومی که نمایندگان مازندران از وزن بالایی در توسعه استان برخوردار نیستند و تا به حال چندان موفق نبوده اند، کار نمایندگان را قانونگذاری دانست و تاکید کرد: ما بی تفاوت نیستیم در آخرین مورد من از کسانی بودم که دکتر فرهادی را برای وزارت پیشنهاد دادم و خوشبختانه رای هم آورد، کار ما پیگیری و نظارت است وزیر را می کشانیم به حوزه انتخابیه و از وی کار می خواهیم، مابقی دیگر با دولت است که کار را پیش ببرد.

دامادی گفت: من قبول دارم که ما به جایگاه واقعی و شانیت این مردم نرسیده ایم  اما فراموش نکنیم که اشکالات زیربنایی نظری، نبود آمایش قوی و دخالت های بیهوده کار را دشوار می کند مثلا تراکتورسازی به جای تبریز باید در مازندران احداث می شد که کار کشاورزی در آن اصل است!

نماینده مردم ساری با بیان اینکه تا دو هفته دیگر سکوتم را در مورد مدیریت اجرایی استان خواهم شکست اظهار داشت: صحبت می کنم و انتقادات را هم صریح می گویم، یک وقتی است که دولتی تازه بر سر کار آمده و باید به آن وقت داد اما حالا که 1سال و اندی گذشته دیگر باید برنامه ها خودش را نشان می داد که نشان نداده است و من شفاهی مشکلات استان و مدیریت آن را به دکتر روحانی منتقل کرده ام و به برخی از وزرا هم گفته ام، ما با کسی رودربایستی نداریم.

وی درباره مشکل کمبود آب در استان و برخی نگرانی ها پیرامون آلودگی آب ساری تصریح کرد: تا آنجایی که بررسی های نشان می دهد آب ساری سالم است، اما برنامه ریزی برای ایجاد سدی در استان صورت گرفته که 70 هکتار از اراضی جنگلی ما را زیر آب می برد و سعی داریم این عدد را کمتر کنیم، اما مطالعات در حال انجام است.

دامادی در پایان این گفتگو فشارها بر دولت را غیر منصفانه دانست و گفت: اشکال اصلی کشور نبود تحزب گرایی است و سیاست ما هیچ برنامه ای ندارد به همین خاطر برخی با انگ زدن کارشان را پیش می برند و روشن نمی گویند که بالاخره نظرشان در حوزه های مختلف چیست و این باعث گل آلود شدن آب سیاست شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :