آخرین عناوین

چهارشنبه 12 آذر 1393-20:26 کد خبر:4259

فرماندار میاندورود اعلام کرد:

وضعیت فروش مرکبات در میاندورود نامناسب است/انتقاد مدیرکل اجتماعی از جلسه شورای اداری میاندورود

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه میاندورود رکورددار برداشت مرکبات در جهان است، گفت: وضعیت فروش مرکبات در میاندورود نامناسب است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ارسطو قادری در جلسه شورای اداری این شهرستان با ‌اشاره به هدایت و نظارت کامل رهبر معظم انقلاب بر مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: سیاست‎های داخلی کشور نیز براساس دیدگاه‌های ایشان توسط دولت تنظیم و اجرایی می‎شود.

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه در امور جاری کشور و سیاست خارجی جای نگرانی وجود ندارد، افزود: در شرایطی که رهبری از مذاکره‌کنندگان حمایت جدی می‎کنند، نباید کاری کنیم که موجب تضعیف موقعیت گروه مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران شود.

وی آزاد شدن دارایی‎های بلوکه شده ایران را مهم‎ترین پیامد این مذاکرات عنوان کرد و گفت: بنا به فرموده رهبری ایران در این مذاکرات ضرر نمی‎کند.

قادری با اشاره به وجود مشکلات در کشور ظهار داشت: کلید تدبیر و امید دولت با حمایت مردم در حال گشایش تنگناهای مختلف در کشور است.

رئیس شورای اداری میاندورود توقع خود از مسئولان اجرایی در شهرستان را هم‌گام بودن و هم‌صدایی با نگاه دولت فارغ از تفکرات سیاسی مدیران دانست.

وی با بیان اینکه بانک‎ها نباید دارایی‎ها و پول‎های مردم را قفل و از مردم دریغ کنند،افزود: باید پول‎ها را در اختیار مردم و سرمایه‎گذاران قرار داد تا رونق اقتصادی ایجاد شود.

این مسئول مشکل سیلاب و فروش مرکبات را از مشکلات میاندورود دانست و افزود: ما می‎گوییم که رکورددار برداشت پرتقال در جهان را داریم اما وضعیت کلی اقتصادی این محصولات مناسب نیست.

قادری در پایان به کارگیری نیروهای غیرمهندس در دهیاری‎ها از گذشته تاکنون را مورد انتقاد قرار داد و خواستار اخراج آنان با هدف جایگزینی مهندسان بیکار میاندورودی شد.

حجت‌الاسلام عسکری بخشی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندورود نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‎های چند ساله فرماندهی انتظامی، امام جمعه، سپاه، دادستانی و اداره اطلاعات این شهرستان برای ریشه‌کنی قمه‌زنی در میاندورود، این اقدامات را موجب وهن به دین و تشیع دانست.

بیان برخی از مشکلات زیربنایی در دانشکده کشاورزی میاندورود نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

پایان بخش نشست شورای اداری امروز در میاندورود بیان مباحث آکادمیک از علم مدیریت توسط علی شادمان مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران بود.

به گزارش فارس، نکته جالب در این همایش سخنران محور بودن آن بود که به رسم ماه‎های گذشته مدیران از ابراز مشکلات خود در نشست شورای اداری محروم بودند و این مساله واکنش مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران را در پی داشت، برپایی شورای اداری بدون مصوبه در ماه‎های گذشته به یک رسم ثابت در میاندورود مبدل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • متین
    چهارشنبه 12 آذر 1393-21:5


    همیشه همین طور بوده و این جلسات بیشتر جنبه نمادین داره تا اینکه بخوان مسئولین محترم بنشیند و با همکاری و همفکری هم مشکلی رو حل کنند