آخرین عناوین

جمعه 14 آذر 1393-23:20 کد خبر:4274

با حضور موسوی لاری در ساری انجام شد:

برگزاری انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران/ممانعت از ورود رسانه ها به سالن جلسه

انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران با حضور موسوی لاری صبح جمعه در سالن پیامبر اعظم (ص)دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار آغاز شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران با حضور موسوی لاری صبح جمعه  در سالن پیامبر اعظم (ص)دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار آغاز شد.

در دعوتنامه این شورا که در اختیار برخی از اعضا قرار گرفته آمده است: پیرو مصوبه نخبگان و نمایندگان اصلاحات استان مازندران در جماران درباره راه‌اندازی مجمع اصلاح‌طلبان مازندران انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران و گردهمایی سراسری اصلاح‌طلبان مازندران برگزار می‌شود.

انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد که در این انتخابات از 600 عضو اصلاح‌طلبان حاضر در این انتخابات 31 نفر به عنوان نماینده در استان معرفی می‌شوند.

طبق برنامه قرار است موسوی‌لاری بعد از برگزاری انتخابات در این جمع سخنرانی کند.

خبرنگار فارس برای این پوشش اعزام شد که از حضور وی برای پوشش این خبر ممانعت شد.

به گزارش خزرخبر،اصلاح طلبان مازندران که همواره از نداشتن رسانه گلایه دارند در کمتر مراسمی از رسانه ها دعوت به عمل می آورند و در مراسماتی هم که رسانه ها از راه های مختلف از برگزاری آنها مطلع می شوند و در آن مراسمات و جلسات حضور می یابند متاسفانه باز هم  با برخورد سرد و عدم همکاری های لازم روبرو می شوند که باید به آگاهی مسئولان و بزرگان اصلح طلب مازندران رسانده شود که هر نوع عدم همکاری از سوی رسانه ها را باید در عدم همراهی  و دعوت  از سوی حزب خود از رسانه ها جستجو کنند و نه از سوی رسانه های مازندران.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ***
    يکشنبه 16 آذر 1393-22:44


    با این تفاسیرو خبرهایی که منتشر شده مطمئنا خودشون می دونستند که عاقبت این جلسه چی میشه که ورود بیشتر رسانه ها رو به این محفل و همایش ممنوع کرده بودند.

    • جنگ طلب نه اصلاح طلب
      يکشنبه 16 آذر 1393-22:43


      این افراد اصلاح طلب هستند و درون خودشون هم درگیری و زد و خورد وجود داره ، اگه اصلاح طلب نبودن چی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟