آخرین عناوین

سه شنبه 18 آذر 1393-12:35 کد خبر:4297

روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

اداره تعزیرات بهشهر زیر ذره بین مدیرکل

 مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندارن از اداره تعزیرات حکومتی بهشهر بازرسی نمود.


به گزارش  خزرخبر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران ،عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در بازدید دوره ای از اداره تعزیرات حکومتی بهشهر بازرسی نمود.

 در این بازدید یک روزه بخش های مختلف این اداره مورد بازرسی و هم چنین تعدادی از پرونده ها بازبینی و مورد مداقه نظرقرار گرفت.

عباسی در این بازدید ضمن دیدار با رئیس و پرسنل بر اجرای گشت مشترک با دستگاه های ذی ربط تاکید نمود.

لازم بذکر است، در این بازدید بازرس و رئیس اداره رایانه تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند.  

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مجتبی پورحبیب
    دوشنبه 21 دی 1394-8:12


    سلام بنده لیسانس کامپیوتر و از کاسب های خوش نام در زمینه لوازم التحریر در شهرستان بهشهر هستم . مورخه 20 / 10 یعنی دیشب یه اقایی با زیر شلواری و 2 دخترش امد مغازه و در حضور پدرم و یه مدیر مدرسه از ما مقداری خرید کرد . موقع پرداخت پول گفت چقدر گرون میفروشید ؟ شما از تعضیرات نمیترسید ؟ من گفتم خیر . سود مغازه ما بطور قانونی هست . گفت فردا بهتون نشون میدم . سوال بنده این هست که این اقا که حتی نام ان را نمیدانم از کجا و با چه اطلاعاتی بمن گفت گران هست ؟ ایا فاکتور من را دیده بود ؟ ایا این اقا هرجا میره همین حرف را میزنه که از مغازه داران اخاذی کنه ؟ ایا ما باید از کارمندان تعضیرات حساب ببریم و انها ما را تهدید به جریمه کنند ؟ لطفا در خواست من را پیگیری کنید . ضمنا در اخر من وسیایلی که به این اقا فروختم را پس گرفتم و گفتم بار بهت نمیفروشم و رفت . لازم بذکر هست مبلغ کل وسایلی که خریر 4200 تومان شده بود . (چار هزارو دویست تومان )