آخرین عناوین

پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396-13:12 کد خبر:42972

مدیرکل هواشناسی مازندران هشدار داد:

وقوع سیلاب در مناطق غربی استان

مدیرکل هواشناسی استان مازندران با اشاره به وقوع بارش‌های رگباری در استان از امشب نسبت به وقوع سیلاب در مناطق غربی استان هشدار داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، غلامرضا رضوی اظهار داشت: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، تداوم شرایط ناپایداری و وقوع بارش در 48 ساعت آینده بر روی منطقه نشان می‌دهد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امروز بعد از ظهر و امشب نیز شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان باشیم که بارش در ارتفاعات غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رضوی گفت: مقدار بارش از اواخر روز جمعه 15 اردیبهشت تا صبح شنبه از مقدار و گستردگی بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مخاطره این سامانه‌های جوی در این فصل رگبارهای موقتی همراه با رعد و برق در مناطق کوهپایه‌ای و احتمال سیلاب به‌ ویژه در ارتفاعات غربی و مرکزی استان است.

رضوی افزود: توصیه می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری شود.

وی با بیان اینکه ساری با 41.5 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین‌ترین شهر استان مازندران در روز گذشته بوده است افزود: بلده نور با دمای کمیته 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان مازندران بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :