آخرین عناوین

جمعه 15 ارديبهشت 1396-11:12 کد خبر:42978

انتقاد نماینده مردم شرق مازندران در مجلس!!؟

شاخص‌های عدالت در مازندران رعایت نمی‌شود

نماینده مردم بهشهر با انتقاد از وضعیت نامناسب بیمارستان‌های شرق مازندران گفت: شاخص‌های عدالت در استان رعایت نمی‌شود و شاخص‌ها با شعارها سنخیت ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، علی‌محمد شاعری در مراسم تجلیل از خیران سلامت، با بیان اینکه بهترین خدمت با دستان خیرین صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا جامعه به لحاظ بهداشت و کیفیت زندگی ارتقا یابد چرا که اگر مردم از بهداشت و سلامت خوبی برخوردار نباشند یقینا جامعه سالمی نداریم.

وی مهمترین شاخص جامعه مطلوب را داشتن سلامت روح و جسم عنوان کرد و افزود: سلامت شرط اولیه تداوم حیاط است و این مهم زمانی محقق می‌شود که بر اساس شاخص‌های تعریف شده سرانه تعیین و همت و تلاش صورت پذیرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انسان سالم محرک توسعه جامعه است، خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست اولین مقدمه برای رسیدن به شاخص سلامت است و اگر از محیط زیست سالمی بهره‌مند نباشیم هزینه کردن در بخش سلامت بی‌فایده است و قطعاً منشا کار ما محیط زیست شهری و روستایی است.

این مسئول یادآور شد: در طی این چند سال تحول عظیمی در بخش بهداشت رخ داد اما همچنان شرق مازندران را به محرومیت می‌شناسند و این بیانگر این مهم است که این شاخص‌های عدالت در استان مازندران رعایت نمی‌شود و شاخص‌ها با شعارها سنخیت ندارد.

شاعری در ادامه خواستار تسریع ساخت بیمارستان 217 تخت خوابی در بهشهر شد و افزود: با توجه به تحولات عظیم در حوزه بهداشت و درمان اما همچنان شاهد آن تحول در شرق مازندران نبوده ایم،امیدواریم با بهره برداری از این مراکز درمانی در این شهرستان، مردم برای دریافت خدمات درمانی به شهرهای دیگر مراجعه نکنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های شرق مازندران خواستار رعایت شاخص عدالت در استان شد و افزود: پروژه بیمارستان 217 تخت خوابی بهشهر نباید مانند پروژه سد گلورد با تاخیر 20 ساله به بهره ‌برداری برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :