آخرین عناوین

جمعه 15 ارديبهشت 1396-11:46 کد خبر:42981

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران اعلام کرد:

داوطلبان انتخاباتی در مناظره ها به فکر کارگران و مردم باشند

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مازندران با اشاره به حادثه معدن اخیر گفت: داوطلبان انتخاباتی در مناظره ها به فکر کارگران و مردم باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، عزت‌الله یوسفیان ملأ پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران درباره مناظره های انتخاباتی با اشاره به اینکه کسی که منطق نداشته باشد با زبان بد صحبت می‌کند، ادامه داد: در مناظره‌ها تخریب هرکسی در همه جوامع مرسوم است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مازندران خاطرنشان کرد: کسی که منطق و برنامه داشته باشد نیازی به تخریب ندارد اما عدم داشتن برنامه داوطلب ریاست جمهوری، موجب تخریب دیگر داوطلبان می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کارگران جان‌باخته حادثه معدن گلستان فیش‌های حقوقی بالا ندارند، ادامه داد: نامزدها در مناظره‌ها به فکر این کارگران و مردم باشند که چند نفر از این هم‌ وطنان عزیز زیر هزار و ۸۰۰ متر کوه هستند.

یوسفیان ملأ با اشاره به اینکه تعداد رد صلاحیت شدگان بعد از اعتراض داوطلبان، پایان روز جمعه به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود، افزود: در بررسی‌ها کرامت و شخصیت انسانی باید رعایت شود مگر جایی که قانون دست ما را بسته باشد.

یوسفیان ملأ با بیان اینکه برای چهار بانده کردن جاده هراز پیمانکاران شبانه‌ روز بدون هیچ تعطیلی در حال کار کردن هستند، ادامه داد: آزاد راه جدید تهران شمال در دست برنامه‌ریزی است که بین وزارت راه و شهرسازی و خاتم‌الانبیا جلسات مقدماتی فراوانی گذاشته شد و دوشنبه هفته جاری این تفاهم‌نامه امضاء شود.

وی ادامه داد: این آزادراه در موازات یا کنار جاده هراز در دو قطعه پردیس تا تونل آبشار پلور و آبشار به آمل به مدت چهار سال به بهره‌ برداری برسد وارزش هزینه ریالی آن چهار هزار میلیارد تومان است.

یوسفیان ملأ بابیان اینکه در برنامه ششم توسعه تمام تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی حذف نام بازنشستگان به دلیل اینکه همه حقوق‌بگیر هستند، است ادامه داد: قرار شد آخرین سقف پرداختی در کشور کمتر از ۲۰ درصد برسد و دولت ابلاغ ریالی را شروع کرد و امیدواریم دولت روند افزایش را در طول پنج سال زودتر انجام بدهد و به آخر برنامه ۵ ساله موکول نکند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :