آخرین عناوین

جمعه 15 ارديبهشت 1396-18:47 کد خبر:42985

آخرین خبرها از تایید صلاحیت کاندیداهای شوراها:

اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت‌ شده شوراها

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران گفت: با پایان کار بررسی شکایت کاندیداهای رد صلاحیت ‌شده، اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده منتشر می شود.


به گزارش خزرخبر،نوروز احسانی با بیان اینکه ۲۰۰ کاندیدای شورای شهرهای مازندران در هیئت اجرایی و نظارت شهرستان ها رد صلاحیت شده بودند اظهار داشت: ۱۸۴ کاندیدای رد شده شکایت کردند که پس از بررسی هیئت عالی نظارت بر انتخابات مازندران ۹۴ کاندیدای شاکی صلاحیت آنها احراز نشد.

براساس این گزارش، شمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ۱۸ هزار و ۲۸۶ نفر است و از این تعداد، هزار و ۴۱ نفر شامل ۷.۵ درصد کل جمعیت ثبت نام شدگان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا زن و ۱۷ هزار و ۲۴۵ نفر مرد هستند.

از مجموع داوطلبان، دو هزار و ۲۳۱ نفر در حوزه شهری و ۱۶ هزار و ۵۵ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که شهرستان بابل رتبه اول را در ثبت نام این دوره از انتخابات در استان مازندران به خود اختصاص داده است.

براساس آمار اعلام شده شهرستان بابل با دو هزار و ۶۸۴ نفر داوطلب رتبه نخست در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان را به خود اختصاص داده و همچنین شهرستان آمل  یک هزار و ۹۸۳ نفر داوطلب و ۱۱۰نفر داوطلب خانم، شهرستان  تنکابن با  یک هزار و ۴۴۰ نفر و ۱۰۷نفر داوطلب خانم و شهرستان  ساری با دو هزار و ۳۴۴ نفر داوطلب و ۹۹ داوطلب خانم به ترتیب رتبه اول تا سوم در ثبت بالاترین داوطلب زن را کسب کرده اند.

براساس شنیده ها لیست افراد تایید صلاحیت شده به شرح ذیل می باشد:

1) مسعود مدینه

2) جمال باقری

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :