آخرین عناوین

چهارشنبه 19 آذر 1393-8:54 کد خبر:4301

استاندار در همایش خیرین مدرسه بیان کرد:

حداقل 8 سال باید بمانم تا کار کنم/ مدیر صفر کیلومتر نمی خواهم

فلاح خاطرنشان کرد:من بیست و یکمین استاندار مازندران هستم و یک استاندار می خواهد برای استانی کار کند حداقل باید 8 سال بماند و تغییر و تحول زود هنگام به ضرر مردم می باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز، ربیع فلاح ، استاندار مازندران درهمایش مدیران مجامع خیرین مدرسه ساز استان مازندران با اشاره به اینکه برای استفاده از تمام ظرفیت استان نیازمند حمایت هستیم گفت: امروز دستاوردهای واقدامات شما باعث شد دانش آموزانی که امکان حضور درمدرسه رانداشتند حضور پیدا کنند واین حرکت شما خیرین باقیات وصالحات محسوب خواهدشد.

 نتوانستیم برای تنگناهای استان چاره اندیشی کنیم

وی با اشاره به هفته پژوهش یادآورشد: امروز در دانشگاهها دوجهت وجوددارد که یک جهت به دنبال مقالات وکارهای پژوهشی ودیگری سرمایه های بدون مصرف ولی متاسفانه نتوانستیم تنگناهای استان را خوب شناسایی وچاره اندیشی کنیم.

فلاح با بیان اینکه عمر مجمع خیرین مدرسه سازی کشور سابقه 17 ساله دارد تاکید کرد: اقدامت تاثیر گذار شما باعث شد که مقام معظم رهبری آن را به عنوان یک پدیده قلمداد کند وباید برای مشارکت از تمام قشر وسلایق استفاده شود.

 برخی از خانواده هاهنوز در فقر پیش از انقلاب به سر می برند

 استاندارمازندران با اشاره به اینکه هنوز مکانهایی وجود دارد که زندگی شان همانند سالهای قبل از انقلاب می باشد خاطر نشان کرد: دربعضی از روستاهای مازندران زندگی افراد همانند قبل ازانقلاب است که حتی خانوده های معظم شهدا درشرایطی زندگی می کنند که نیازشان برآورده نشده است.

وی بیان داشت: ما نباید تمام نگاهها را به شهرهای مازندران بیاندازیم و باید به روستاها و بخش ها رسیدگی شود که عشق وعلاقمندی برای خدمت به مردم دراینگونه مکانها نشان می دهد.

فلاح تصریح کرد: باید نگاهها به سمت عدالت محوری باشد وهوشمندسازی مدارس علاوه بر شهرها بیشتر به روستاها هم توجه شود.

استاندار مازندران اظهارداشت: مجمع خیرین مدرسه ساز دراوج کارشان می توانند در بعضی از زمینه ها درحل مشکلات استان وارد عمل شوند که بتوانیم تجارب را به همدیگر منتقل کنیم.

وی با تاکید براینکه برای برون از مشکلات استان از تمام ظرفیت ها استفاده شود یادآورشد: برگزاری جشنواره بزرگ خیرین مدرسه ساز مازندرانی های مقیم تهران وسایر شهرهای کشور زمینه خوبی برای مشارکت خواهدبود و مگر دولت چقدر درآمد دارد که بتواند به همه مسائل وامور رسیدگی کند.

 مدیر صفر کیلومتر نمی خواهم

استاندار مازندران تصریح کرد: مازندران می تواند پدیده همه استانها باشد و من استاندار یک عنصر صرف سیاسی نیستم بلکه درتمام سطوح اداری تا معاون وزیر خدمت کردم و فرزند کوچک این منطقه هستم تا درکنار مردم باشیم که باید دست به دست هم دهیم وبه مازندران خدمت کنیم.

 وی با اشاره به اینکه فشارهای زیادی صورت می گیرد که مدیران دولت قبلی عوض شوند گفت: مدیرانی که دارند خدمت می کنند چراباید عوض شوند و دلیلش آن باشد که دردولت قبلی بودند وعلیرغم فشارهایی که برمن است مدیری که با سیاست های دولت همراه باشد می ماند چراکه سرمایه این مملکت وبا تجربه است ونسبت به یک مدیر صفر کیلومتر ارجحیت دارد.

 اگر قرار است کار کنم حداقل باید 8 سال بمانم

 وی اظهارداشت: مدیری که امروز با تمام وجود کار می کند من دست اورامی بوسم ودولت اعتقاد براین دارد که اگر کاری برای مردم انجام می شود با مشارکت باشد.

فلاح خاطرنشان کرد: درطول 35 سال از انقلاب من ربیع فلاح بیست ویکمین استاندار مازندران هستم ویک استاندار می خواهد برای استانی کار کند حداقل باید 8 سال بماند وتغییر وتحول زود هنگام به ضرر مردم می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • احمد (کارمند بهزیستی)
    چهارشنبه 19 آذر 1393-13:58


    ما هم حرف شما رو قبول داریم که هر کاری بخواهید انجام بدید ونتیجه مطلوب اون رو ببیندید به زمان نیاز هست و چند سالی طول میکشه که نتیجه رو ببینیم ولی برادر من شما یه قدم بردار و کاری رو انجام بده تا بعد مردم شهر و مسئولین بتونند برای ماندن شما به مدت 8 سال یا بیشتر تصمیم نهایی رو بگیرن و بهتون اعتماد کنن و دلشون گرم باشه به داشتن استاندار پرکار و تلاشگرشون.