آخرین عناوین

چهارشنبه 19 آذر 1393-14:49 کد خبر:4303

نماینده ساری و میاندرود در مجلس خبر داد:

بازدید وزیر نیرو از مجتمع آبرسانی شهرستان ساری

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در مرکز مازندران و بازدید از پروژه مجتمع آبرسانی شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، سید رمضان شجاعی کیاسری اظهار داشت: حمید چیت چیان وزیر نیرو  طی سفری به استان مازندران فردا پنج شنبه از مجتمع آبرسانی شهرستان ساری واقع در شهرک سلیم بهرام بازدید به عمل می آورد.

سید رمضان شجاعی با بیان اینکه وزیر نیرو در راستای بررسی مشکلات وزرات متبوعه اش به مازندران سفر کرده است، گفت:وزیر نیرو در این سفر در جلسه ای با حضور مسئولین ارشد استانی و  دستگاههای ذیربط مشکلات مجتمع تصفیه خانه فاضلاب ساری را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه تخصصی در استانداری مازندران با حضور وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در این جلسه موانع پیش رو و مشکلات  سدهای  چرکت چهاردانگه ، فریم دودانگه و زلم رود بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری بررسی می شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه کاهش بارش در تابستان موجب بروز مشکلات کم آبی در اکثر مناطق کشور شده است، گفت: روستاهای شهرستان ساری نیز در تابستان امسال با مشکل عدیده کم آبی رو برو بوده  اند که در این سفر مشکلات مربوطه بررسی و در راستای رفع آن تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

شجاعی با اشاره به اینکه حضور وزرا در استان در شناخت بیشتر آنها از ظرفیتها و مشکلات حوزه وزارتخانه متبوعه بسیار موثر می باشد، اذعان داشت: با بهره برداری از پروژه های آبرسانی و رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ساری گامی بلند در تامین آب شرب و کشاورزی مرکز استان برداشته خواهد شد. 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :