آخرین عناوین

سه شنبه 25 آذر 1393-19:24 کد خبر:4325

انتقاد شدید نماینده کلاردشت از جهاد کشاورزی مازندران:

جذب نیروی غیربومی در کلاردشت توسط جهاد کشاورزی ممنوع است

نماینده مردم کلاردشت با اشاره به نامه جهاد کشاورزی مازندران مبنی برای استخدام 10 کارشناس غیربومی در کلاردشت، نسبت به آن انتقاد و جذب نیروی غیربومی را ممنوع دانست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، قاسم احمدی در مراسم هفته پژوهش درکلاردشت گفت: توسعه امروز جامعه ما بستگی به پژوهش وتحقیق دانش آموخته گان ما دارد، گذشت آن زمان که بیاییم تاریخ و جغرافیا را بخوانیم وحفظ کنیم بلکه علم باید به روز و برای پیشرفت وتوسعه مفید باشد.

وی در ادامه افزود : اینطور نباید باشد که دانش آموزان ما ۱۲ سال درس بخوانند و چند سال نیز وقتشان را برای گرفتن فوق و دکترا بگذراند، آخر هم معلوم نیست چه کار باید بکند، امروز جوانان ما می توانند در یک حوزه تخصصی یک ساله دانشمند شوند. مانند دانشمند هجده ساله نوشهری که مایه افتخار همه ماست.

احمدی لاشکی در ادامه با اشاره به توسعه هر کشور بستگی به پژوهش جوانان آن است گفت: توسعه وپیشرفت کشور ما بستگی به پژوهش دانش آموزان ما دارد، مشکل مملکت ما مشکل دادن مدرک در سطح عالی است.

احمدی با اشاره به نامه ای جهاد کشاورزی استان مبنی بر استخدام ۱۰ نفر از کارشناسان و ناظران جهاد کشاورزی استان در کلاردشت، گفت: کلاردشت دیگر منطقه کشاورزی نیست، بلکه یک منطقه گردشگریست و نه تنها من نماینده بلکه از امام جمعه محترم وفرماندار عزیز نیز خواسته ام با این طرح مخالفت کنند و اجازه ندهند حتی یک نفر غیر بومی به عنوان کارمند وارد کلاردشت بیایند.

اسفندیار نظری معاون متوسطه سازمان آموزش وپرورش استان مازندران نیز با اشاره به اهمیت پژوهش درآموزش و پرورش گفت: متأسفانه دانش آموزان از امر و نهی معلمان ما که بخوانید، حفظ کنید وامتحان بدهید خسته شده اند و باید روش آموزش سنتی را باپژوهش تغییر داد و آنان را ازاین روش یادگیری به یادگیری مهارت تشویق کرد.

نظری درادامه افزود: مدرسه محدود به ساختمان نیست، بلکه کارکرد اجتماعی معلمان هدف بزرگ سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است و آموزش وپرورش دو وظیفه انتقال میراث نسل گذشته به نسل حاضر و تربیت نیروی انسانی است.

وی گفت: سامانه پژوهش در استان راه اندازی شده است تا پژوهشگران دانش آموز وفرهنگی ما بتوانند تحقیقات و تألیفات خود را برای مطالعه و تحقیق بیشتر ارائه کنند و امیدوارم ازاین فرصت استفاده مطلوب بشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :