آخرین عناوین

شنبه 20 خرداد 1396-19:24 کد خبر:43504

فرماندار محمودآباد اعلام کرد:

صحت انتخابات شورای شهر در محمودآباد تائید شد

فرماندار محمودآباد از تایید صحت انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،یحیی یوسف پور اظهار داشت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۷۲ هزار و ۸۱۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند ولی مجموع آرای ماخوذه از صندوق های رای از ۱۳۰ شعبه اخذ رای شهرستان ۷۵ هزار و ۲۹۹ نفر بود که نشان از درایت و پایبندی مردم شهرستان به آرمانهای امام و انقلاب بوده و حماسه ای با مشارکت ۱۰۴ درصدی خود خلق کردند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان محمودآباد مجموع تعرفه صادره در انتخابات شورای اسلامی شهر محمودآباد را ۲۴ هزار و ۷۰ تعرفه عنوان کرد و گفت: سه هزار و ۱۸ تعرفه رای سفید و باطله از صندوق های رای اخذ شد.

نماینده عالی دولت همچنین از انتخاب ۱۳۰ نفر از مجموع ۲۸۸ نامزد انتخابات در۴۰ روستا بخش و شهر سرخ رود، ۱۴۵ نفر از مجموع ۳۰۵ نامزد انتخابات در ۴۵ روستای بخش مرکزی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان از تایید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان محمودآباد خبرداد و گفت: پس از بررسی شکایت‌های واصله از سوی کاندیداهای شورای اسلامی از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت استان صحت انتخابات شورای اسلامی در شهرهای محمودآباد و سرخ رود و تمامی روستاهای بخش‌های سرخ رود و مرکزی مورد تایید قرار گرفت‌.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد.

شهرستان محمودآباد با ۱۰۰هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و سرخ رود و دو شهر محمودآباد و سرخ رود و نیز ۸۵ روستا است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :