آخرین عناوین

يکشنبه 30 آذر 1393-15:34 کد خبر:4351

فعالیت های انتخاباتی و یا برنامه های انحرافی در شهرداری ساری؟؟؟!!!!

تکرار قصه مجری تلویزیون با دختران آبی پوش در مراسمات شهرداری ساری/نفوذ رنگ انتخاباتی در شهرداری ساری

برنامه ها و فعالیت های معاونت فرهنگی شهرداری ساری رنگ و بوی غیرمعمول و سوال برانگیز گرفته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح پرس، با دیدن دختران شال و روسری آبی پوش که مایل به رنگ فیروزه ای در کنار مجری معروف تلویزیون در برخی مراسمات شهرداری ساری حضور همیشگی و پیوسته دارند سوالات و ابهاماتی به وجود آمد که تاکنون پاسخی از سوی مسئولین شهرداری ساری داده نشد و سوال ما را بی پاسخ گذاشت ؟؟؟؟ آیا این دختران و پسران با این روند تبلیغی، نشان از حضور رنگ خاص در انتخابات مجلس ساری است که از سوی این مجری تلویزیون در حال رقم خوردن است ؟(احتمالا درست می باشد!!!)

آیا این دختران و پسران به دنبال حزب و یا تشکیلات سیاسی و انحرافی اند ؟ رابطه همیشگی و مستمر مجری سابق تلویزیون با برنامه های فرهنگی شهرداری ساری با همراهی یک عضو وابسته به یکی از نمایندگان مخالف شهردار فعلی نشان چیست ؟

چرا اکثر سخنرانان اخیر مراسمات معاونت فرهنگی شهرداری از یک گرایش سیاسی و با تیپ و تریپ غیر معارفی برای اینگونه محافل دعوت می شوند ؟آیا عدم حضور شهردار  جوان و غیر سیاسی(!!!) و اعضای  شورای شهر ساری در اینگونه مراسمات و سخنرانی های نامتعارف(!!!) دلیل خاصی دارد ؟ چرا فقط کار فرهنگی را این مجری (!!!) با عنوان یک موسسه باید برای شهرداری طراحی و اجرا کند ؟ چقدر هزینه میلیونی برای اینگونه  مراسمات از سوی این مجری و یا موسسه مربوطه اش دریافت می شود ؟وصدها سوال دیگر که از سوی بسیاری از شهروندان مطرح است که متاسفانه بی پاسخ مانده است .

این در حالی است که مردم ساری، عبوری را به عنوان جوان شایسته و لایق و دور اندیش در عرصه خدمت و پرچم دار توسعه این شهر قلبا دوست دارند و همانطور که در مطلب قبلی این سایت مطرح شد این مردم خواستار حفظ شان و منزلت عبوری هستند و اظهار می دارند بولد کردن دختران و پسران تیپ آبی و .... جایگاه  شهردارجوان اول ساری را زیر سوال می برد چرا که حفظ عبوری یعنی ساختن و ماندن ساری .

امیدواریم معاونت فرهنگی ساری که خود از منتصبین به هیات های مذهبی و از چهره های با معنویت و معارفی شهر می باشد در برنامه آینده ضمن مشاوره با برخی صاحب نظران فرهنگ ، ادب ، معارف و رسانه نسبت به اجرا و دعوت سخنرانان تجدید نظر کنند و از یک فرد و مجری تلویزیون استمداد نداشته باشند بلکه از اجماع علمی و فرهنگی شهر و پنانسیل های پویا و فعال بهره گیرند .

به گزارش خزرخبر،گزارش های دریافتی حاکی از این می باشد که تیمی از اعضای شورای شهر و خارج از شورا با همکاری تیمی در شهرداری ساری با اجرای این برنامه ها و استفاده از ظرفیت های شهرداری ،سعی در آماده نمودن واحد پشتیبانی و حمایتی برای آنتخابات آینده همراه با وعده های خاص می باشند که دور از واقعیت هم نمی باشد.

باید اعلام کرد که طی ماه های اخیر واحد روابط عمومی شهرداری ساری که ارتباط تنگاتنگی با معاونت فرهنگی شهرداری ساری دارد به خاطر عملکردهای خاص و ضعیفی که داشته و دارد، مورد انتقادهای سازنده بسیاری قرار گرفته است که جای سوال می باشد: چرا عبوری با مدیریت قوی ای که دارد تاکنون نتوانسته نسبت به انجام تغییرات لازم در این واحد ها اقدامات لازم را بنماید؟؟؟!!!شاید این واحد های شهرداری هم با پشتیبانی همان اعضای شورا،همچنان به راه و روش های ضعیف خود ادامه می دهند که البته دود این فعالیت ها و انتقادهای سازنده،باعث آزار چشم عبوری خواهد شد!!!!

نمونه ای از تصاویر مربوط به این تیم و مجری و گروه (!!!)که در قالب موسسه ای (!!!!) تمام فعالیت های معاونت فرهنگی شهرداری ساری را محدود به خود نموده اند در برنامه های مختلف منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :